dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789047008910
verschijningsdatum15/10/2015
verschijningsdatum15/10/2015
Het stellen van de juiste vragen is een van de krachtigste manieren om mensen aan het denken te zetten. Een goede vraag is kritiekloos en laat de ontvanger de ruimte zelf het antwoord of de oplossing te bedenken. Daardoor is het veel aannemelijker dat hij of zij ook echt initiatief zal nemen om veranderingen in gang te zetten. Dit scheurboek bevat 365 vragen over alle facetten van een organisatie, die de lezer een jaar lang laten nadenken over kleine of grote verbeterpunten. Met bijdragen van diverse professionals en organisaties. Enkele voorbeelden:
• Een klanttevredenheidsonderzoek? Hoe kom je er dan achter waar klanten ontevreden over zijn?
• Wat doe je vandaag anders om de manager of collega te worden die je echt wilt zijn?
• Continu verbeteren is het nieuwe normaal. Hoe verbeter jij je?
• Een compliment is vele malen krachtiger dan kritiek. Wie geef jij vandaag een
compliment?
• Wat levert het jou en je team op als jullie mentaal en fysiek 10 procent fitter zouden zijn dan de concurrent? Waarmee kun je morgen al starten? Je kunt een toepasselijke of intrigerende vraag uitscheuren en zelf bewaren of bij een collega of klant achterlaten. Inclusief een gratis digitale service, waarbij je iedere dag een vraag in je inbox ontvangt.