dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789048424849
verschijningsdatum23/05/2012
verschijningsdatum23/05/2012
Brengt het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) waar het voor opgezet is, of blijft het bij het delen van een voordeur of website? Over die vraag gaat het boek Is de klant koning?. Een Klantgerichte focus binnen het Centrum voor Jeugd en Gezin. Gebruikmakend van de begrippen PROFIEL en SCHIET kijken Leona Bierhuis en Ron Brans naar de klantgerichtheid binnen het CJG. Staat de CJG Klant inderdaad centraal of valt hier een wereld te winnen en belangrijker nog hoe realiseer je dat? Gelardeerd met voorbeelden uit de praktijk worden handvatten en tips aangereikt. Informatief, prikkelend, soms met een knipoog, maar altijd met de intentie om het CJG zo goed te laten worden als het kan zijn. Een boek geschreven voor managers werkzaam binnen het CJG, opdat zij het verschil voor ouders en kinderen mogelijk gaan maken.