dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789047007494
verschijningsdatum15/08/2014
verschijningsdatum15/08/2014
Duizenden Nederlanders maken hun droom waar: het aantal ondernemers is de laatste vier jaar verdubbeld. Dat is op zich goed nieuws maar er is ook een keerzijde. 20 procent van deze nieuwe ondernemers geeft er immers, al dan niet noodgedwongen, binnen een jaar weer de brui aan. Dat komt doordat ze te veel bezig zijn met zaken die er weinig toe doen. Ze neuzelen eindeloos over hun businessplan, ze zijn druk in de weer met het bedenken van een flitsende naam of een opvallend logo, maar intussen verliezen ze de essentie van ondernemerschap uit het oog.
Michel Hoetmer schopt in dit boek een aantal heilige huisjes omver. Iets opzetten waar je in gelooft is prima, maar ondernemen draait vooral om je handen uit je mouwen steken en je ideeën aan de man brengen. In ruil voor klinkende munt, niet door alles zomaar weg te geven. De kern van succesvolle ondernemingen is dat ze commercieel springlevend zijn; echte entrepreneurs grijpen kansen wanneer die voorbijkomen. Gelukkig is dat allemaal niet zo ingewikkeld. Laat je passie maar thuis... En lees dit boek.