dit werk kent de volgende uitvoeringen
Hardback
ISBN9789023246893
verschijningsdatum01/04/2011
verschijningsdatum01/04/2011
Eén van de nieuwe trends binnen HRM is het inrichten van HR Shared Service Centers. De resultaten van HR Shared Service Centers zijn spectaculair; de efficiency gaat omhoog, evenals de kwaliteit van het geleverde werk. De door HR Shared Service Centers te leveren diensten zijn transparant en de productiviteit stijgt enorm. Geen wonder dus dat in een tijd waarin gevraagd wordt om meer efficiency en meetbare bijdragen van HR, het fenomeen HR Shared Service Centers steeds meer in de belangstelling staat.
AdJan Brouwer (Accenture) en Hans van Leeuwen (Defensie) zijn betrokken bij het op- en uitbouwen van het DienstenCentrum Human Resources van het Ministerie van Defensie. Dit HR Shared Service Center bestaat in april 2011 vijf jaar. Dit bleek aanleiding te zijn om de ervaringen neer te schrijven. Er blijkt niet alleen een grote behoefte te bestaan aan het delen van praktische ervaringen met het opzetten van HR Shared Service Centers, maar ook aan het koppelen met gerelateerde thema¿s zoals eHRM en HR accounting. In dit boek wordt vooral aandacht geschonken aan de praktische waarde van allerlei ontwikkelingen gerelateerd aan het gebruik van HR Shared Service Centers. Een must voor een ieder die is geïnteresseerd in het fenomeen HR Shared Service Centers.