dit werk kent de volgende uitvoeringen
verschijningsdatum25/11/2014
Facebook is het grootste sociale netwerk ter wereld. Aanwezigheid op Facebook is onmisbaar voor ondernemers. Veel ondernemers worstelen echter met Facebook.In dit boek lees je hoe je een succes maakt van je Facebookpagina. Stap voor stap wordt uitgelegd hoe je een Facebook-pagina voor zakelijk gebruik opstelt. Je leert door de voorbeelden en tips hoe je meer fans krijgt en behoudt, hoe je interactie creëert en hoe je effectieve Facebookcampagnes opzet. Verder leer je hoe je het effect kunt meten van je Facebookwerkzaamheden en -marketing, rekening te houden met de edgeranking van Facebook en veel meer! Ontdek hoe krachtig Facebook kan zijn voor zakelijk gebruik. Uit de inhoud: - Je Facebookpagina: overzicht van de verschillende soorten pagina's. - Instellingen: uitgebreide beschrijving van de instellingen voor je pagina. - Interactie en bereik: effectief gebruikmaken van de tijdlijn. - Webcare: houd fans te vriend en maak van klagers merkambassadeurs. - Facebookmarketing: scoor optimaal met je marketinginspanningen. - Statistieken: meet het bezoek en de reacties op je pagina. - Adverteren: verkrijg meer fans met gratis en betaalde acties. - Mobiel gebruik: beheer je pagina vanaf een mobiel apparaat. - Tools, blogs & bronnen: overzicht van handige hulpmiddelen. Social media-expert Corinne Keijzer houdt zich dagelijks bezig met social media marketing voor zowel grote merken als ondernemers.