dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
Ondernemers, studenten en medewerkers van bedrijven doen zelf marktonderzoek. Dit boek wijst daarbij de weg. Het geeft direct antwoord op de vragen uit de praktijk, zoals:
- Wat is een geode probleemstelling?
- Wat sijn onderzoeksvragen?
- Hoe groot moet de steekproef zijn?
- Wanneer is een onderzoek representatief?
- Hoe zet je een enquête uit?
- Hoe doe je een interview?
- Wanneer schakel je een marktonderzoeksbureau in?
- Hoe schrijf je een rapport?
Starten met marktonderzoek maakt deel uit van een serie van vijf boeken. De vijf delen samen ondersteunen studenten bij het ontwikkelen van de competentie 'marktonderzoek doen'. Dit deel is vooral bedoeld om inzicht te krijgen in het marktonderzoeksproces. Met behulp van dit boek kun je een plan van aanpak maken, de benodigde tijd plannen en de kosten begroten. Je kunt de probleemstelling en de onderzoeksvraag zul je kiezen voor een combinatie van deskresearch, kwalitatief onderzoek en vragenlijsten. Je vindt aanwijzingen voor elke vorm van onderzoek en hoe je snel een goed rapport kunt schrijven.
De serie bestaat uit vijf delen: Starten met marktonderzoek, Deskresearch, Kwalitatief marktonderzoek, Enquête research, Direct aan de slag met SPSS.
Inclusief
Website:
Algemene URL voor de serie is:
www.seriemarktonderzoekvoor- projectonderwijs. Wolters.nl
De afzonderlijke delen van de serie hebben tevens een eigen URL:
www.startenmetmarktonderzoek.wolters.nl
www.deskresearch.wolters.nl
www.kwalitatiefmarktonderzoek.wolters.nl
www.enqueteresearch.wolters.nl
www.directaandeslagmetspss.wolters.nl