dit werk kent de volgende uitvoeringen
verschijningsdatum30/06/2015
verschijningsdatum30/06/2015
De waanzinnige opkomst en de spectaculaire val van BlackBerry
In 2009 was de helft van de smartphonemarkt in het bezit van BlackBerry. Vandaag de dag is dat nog maar 1 procent. Wat ging er mis?
Geen bereik is het verbazingwekkende verhaal van een bedrijf dat eerst alle wereldwijde giganten had omver geduwd, voordat het zelf binnen korte tijd bezweek aan de meedogenloze concurrentie uit Silicon Valley, door toedoen van bedrijven als Apple en Google. Door gesprekken met de belangrijkste spelers, senior executives, directeuren en concurrenten beschrijft Geen bereik de opmerkelijke opkomst en duizelingwekkende val van een multinational die ooit begon als een kleine startup boven een bagelwinkeltje in Ontario.
De bekende journalisten Jacquie McNish en Sean Silcoff hebben een meeslepend, spannend en uitermate vermakelijk verhaal geschreven rondom een van de meest boeiende bedrijven van deze eeuw.
Jacquie McNish en Sean Silcoff zijn twee zeer bekende businessjournalisten uit Canada. Ze staan bekend om hun onthullende verhalen over de grootste bedrijven van de afgelopen 25 jaar. McNish schrijft voor de Wall Street Journal en won zes grote prijzen voor haar baanbrekende onderzoeken. Silcoff schrijft voor Globe and Mail en is een auteur met vele prijzen op zijn naam, zoals de National Newspaper Award.