dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789048424832
verschijningsdatum01/06/2012
verschijningsdatum01/06/2012
Business as usual werkt niet meer. De komst van internet heeft de manier waarop we werken en leven fundamenteel veranderd. Ontwikkelingen volgen elkaar steeds sneller op. We realiseren ons meer en meer dat alles met alles is verbonden. Deze ontwikkelingen hebben een enorme impact op organisaties en de wijze waarop ze waarde leveren. Bedrijven die doorgaan op de oude manier, die teren op successen uit het verleden en enkel uitgaan van de korte termijn, hebben geen toekomst. Organisaties staan voor de taak zich te ontdoen van oude structuren en een nieuwe toekomst te creëren. Je ziet dat de wereld aan het veranderen is. Je voelt dat je een verantwoordelijkheid hebt om daar wat mee te doen. Alleen mensen kunnen organisaties een toekomst geven. Mensen zoals jij. Met dit boek bieden wij richting en ondersteuning bij het realiseren van de verandering die jij wilt inzetten. Op jouw weg naar 2020 reiken wij je de route-informatie aan. Ook helpt het je in de ontwikkeling van de belangrijkste factor in dit proces: jijzelf. Het boek is veelvuldig gelardeerd met inspiratie uit de praktijk. Zoals de implementatie van Het Nieuwe Werken bij SNS Reaal, het hiërarchiedoorbrekende organisatiemodel van Cisco, de inspirerende inzet van The Phone House, de omvorming van Bibliotheek Zeist, de stille kracht van Siemens, het nieuwe businessmodel van zorginstelling Thomashuizen en de bijdrage aan duurzaamheid door Akzo-Nobel. Het zijn niet de bedrijven die hierin centraal staan, maar de drijvende krachten erachter. Dit boek is voor iedereen die vanuit zijn of haar rol, passie of talent een bijdrage levert aan het bouwen van toekomstbestendige organisaties. Van directeur, manager, HR manager tot professional en adviseur.