Hopelijk beseft u na het lezen van dit boekje in dat het hoog tijd is een Marketing Reset te doen. De vastgeroeste gewoontes overboord te gooien en een eigen Zero Moment Of Truth in te lassen. Een analyse van de communicatiemiddelen die bij u echt zorgen voor rendabele klanten. Een doordachte blik werpen op het koopproces van de – steeds meer – digitale consument. Een keuze maken waar en wanneer u die consument tegemoet wil treden. Er voor wil zorgen dat u de consument informeert van uw bestaan, verleidt met uw aanbod en aanzet bij u te kopen. Dit boek is geen handleiding online reclame. Als u verwacht dat u na het lezen ervan een account kan openen en opstellen bij Google AdWords, Bing of Facebook en meteen efficiënt adverteren, dan moet ik u nu al ontgoochelen. Dat is niet mijn bedoeling. In dit boek wil ik u wijzen op het belang van het herdenken van uw marketingcommunicatie. Uw ogen – voor zover nodig – openen op de nieuwe realiteit. Die van de digitale consument. De consument die, net als u en uw directe omgeving trouwens, veel tijd online doorbrengt en daar steeds meer informatie haalt.