dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789044730098
verschijningsdatum01/03/2011
verschijningsdatum01/03/2011
Doeltreffende methoden om beter om te gaan met moeilijke klanten, collega¿s, managers en teams in uw werkomgeving Op het werk worden we vaak geconfronteerd met moeilijke mensen. Ze werken tegen, hebben altijd commentaar, zijn negatief of weten het juist altijd beter. Zulke collega's of chefs kunnen het u aardig moeilijk maken en er zelfs voor zorgen dat u helemaal gedemotiveerd raakt. In dit boek vindt u een heleboel doeltreffende strategieën die u helpen te voorkomen dat die moeilijke mensen uw zaak, uw carrière of uw zelfvertrouwen negatief beïnvloeden. U kunt niet altijd kiezen met welke mensen u samenwerkt, maar u kunt er wel voor kiezen op een succesvolle en positieve manier een einde te maken aan die moeilijke situaties! Dankzij de technieken in dit boek leert u * begrijpen waarom mensen moeilijk gedrag vertonen * omgaan met moeilijke klanten, collega's, managers en teams * optreden tegen negativisme * problemen door te praten * moeilijke relaties in een positieve richting ombuigen * het beste te halen uit moeilijke mensen