dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789043023443
verschijningsdatum11/10/2011
verschijningsdatum11/10/2011
Drie halen, twee betalen
Check je unieke nummer
Spaar alle plaatjes
Niet goed, geld terug
Klantenkaart
Zomerkorting
Bovenstaande lijst kan veel langer, want actiemarketing omvat een breed scala
aan technieken die allemaal gericht zijn op het tijdelijk extra stimuleren van de verkoop. Ze bieden de consument soms verbazingwekkend veel voordeel. De kunst bij actiemarketing is om te weten wat je wilt, te beseffen hoe het slagveld dat je gaat betreden eruitziet en vervolgens te bedenken wat de beste strategie is. Die strategie moet je met ijzeren discipline tot uitvoer brengen met de beste wapens die tot je beschikking staan. In Het complete handboek actiemarketing komen alle facetten van actiemarketing aan bod in een evenwichtige combinatie van praktische ervaringen en theoretische kennis. Van actietechnieken tot actiehandling en van de inzet van social media tot de samenwerking tussen
fabrikant en winkelier.
Ed van Eunen is zelfstandig marketingadviseur. Hij heeft zijn sporen verdiend op het gebied van actiemarketing en adviseert bedrijven, winkelorganisaties en
reclame- en promotiebureaus. Van Eunen heeft meerdere boeken en publicaties over
actiemarketing op zijn naam staan, geeft er veel lezingen over en maakt deel uit van diverse vakjury's.