dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789401418546
verschijningsdatum11/12/2015
verschijningsdatum11/12/2015
Zet jouw organisatie op de kaart. De basics van strategisch management Waar zit de sterkte van je organisatie? Vind jouw gat in de markt. Hoe blijf je het verschil maken? Continu en duurzaam waarde creëren met je organisatie, hoe doe je dat? Strategie wordt doorgaans gezien als een bewust proces van idee tot plan tot realisatie en (bij)sturing. Dit laat vermoeden dat het maken van een schitterend plan en dito ontwerp, de sleutel tot wederkerend succes is. Maar is dat wel zo? Dit boek wil een leidraad zijn voor (her)startende ondernemers die vooral met vragen zitten omtrent hoe daar nu daadwerkelijk aan te beginnen. Het boek leert je de belangrijke aspecten van succesvol ondernemen te zien en daarin zelf doordachte beslissingen te nemen. Het biedt je een plan om zelf aan de slag te gaan, sleutels om realistische doelstellingen te zetten, zonder de creativiteit uit het oog te verliezen. Zo helpt het je om van je dromen te komen tot echt duurzame en succesvolle verwezenlijkingen.