dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789491560552
verschijningsdatum11/12/2013
verschijningsdatum11/12/2013
In de reclame zijn we nogal goed met taal, óók met de taal van ons eigen vak. Als een woord maar een beetje ouderwets aandoet - en daar hebben we een neus voor - verzinnen we snel een beter woord. Liefst iets dat half of helemaal Engels is. Dus nu eerst een 'Call-to- Action' (koop dit boekje!), waarna u meteen begint aan de 'Buzz' dat dit een mooi stukje 'Content Marketing' is. Reclamejargon is geschreven door Hans van Dijk, één van de meest bekroonde 'Copywriters' in Nederland én schrijver van het overdreven populaire boek 'Zapklare Brokken, alles wat je moet weten over reclame'. (Nee, dat is helaas niet meer te koop, er wordt hard gewerkt aan een nieuwe editie.) LOVENDE WOORDEN OVER 'ZAPKLARE BROKKEN' 'Briljant boek. (Ben beetje jaloers...)' Hans van Walbeek, reclamelegende. 'Leerzaam voor de jongelui en zelfs voor de gevorderde Diehards heerlijk om te lezen.' Eugène Roorda, bureaudirecteur, boekenschrijver en columnist. 'Zapklare Brokken is om het even flaptekst-reclamisch te zeggen een Must Have Page-Turner.' Marcel Kalmeijer, Senior Manager Marketing- Communicatie Tempo Team.