dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789491560750
verschijningsdatum27/10/2014
verschijningsdatum27/10/2014
Organisatie identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief. Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is een succesfactor voor cultuurverandering. Dit boek laat zien hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn en gaat over de identiteit van een organisatie als kompas voor merk)strategie en marketing & communicatie. En hoe organisaties doelgericht en doelbewust kunnen bouwen aan hun identiteit. Het beschrijft hoe elke organisatie gebaat is bij het ontwikkelen en verankeren van haar identiteit. Alleen op basis daarvan kunnen (onder meer) marketing en communicatie doelmatig plaatsvinden. De auteur is expert in positionering en identiteitsontwikkeling en deze uitgave is geschikt voor het topmanagement van ondernemingen en overheids- en nonprofit-instellingen, maar zeker ook voor de marcom professional als merkbewaker.