dit werk kent de volgende uitvoeringen
Hardback
ISBN9789023235385
verschijningsdatum12/09/2000
verschijningsdatum12/09/2000
"De laatste jaren is bij interim management het accent meer komen te liggen op de commercialisering binnen de branche én te weinig op de inhoudelijke ontwikkeling van het échte vak. Dit komt onder meer door de explosieve groei van het aantal opdrachten en het aantal directeuren en managers die het interim management vak willen beoefenen. Het zijn voornamelijk deze twee tendensen die een verdere professionalisering en profilering van het vak noodzakelijk maken. Interim management is, in historisch perspectief, een relatief jong vakgebied dat aan de vooravond staat van een noodzakelijke versterkende professionalisering. Dit stelt dr. ing. Jacques J.A.M. Reijniers MBA 1951 bij de introductie van zijn meest recente boek: Interim Management: het vak.
De essentiële elementen van het vak worden beschreven door deskundigen vanuit verschillende invalshoeken. Het boek beschrijft op welke inhoudelijke wijze - volgens het 3C-model - de rol van interim manager in de praktijk uitgevoerd dient te worden. Ook worden toekomstige ontwikkelingen van en in het vak beschreven.
Het boek biedt een verdiepende en praktische leidraad voor elke (aankomende) professionele interim manager, elke (potentiële) opdrachtgever en iedere belangstellende in het vak van interim manager."