dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789051792119
verschijningsdatum01/01/2005
verschijningsdatum01/01/2005
Het zijn begeerde, zo niet de meest begeerde targets van menig verkoper en ondernemer. Iedereen wil ze. Maar ze daadwerkelijk werven is een heel ander verhaal. Snel even een belletje doen en de order binnenhalen gaat hier niet op. Grote organisaties tot klant omvormen vergt namelijk tijd en structuur. Enkel al gehoor vinden is een hele onderneming.
Wat maakt grote organisaties dan zo speciaal? En waarom is het werven ervan zo'n moeilijk, secuur en langdurig proces? Het antwoord op deze vragen vindt u in dit boek. Het geeft een beeld van het interne proces dat binnen grote organisaties plaatsvindt als er een aanbod wordt gedaan, welke barrières er worden opgeworpen en, dit is uiteraard het allerbelangrijkste, hoe men zich er tegen kan wapenen en tot een doorbraak kan komen. Stap voor stap geeft de auteur aan hoe transparantie kan worden gecreëerd in de vaak ondoorgrondelijke achter-de-schermen politiek en hoe men vervolgens gehoor kan vinden. Kortom, dit boek opent deuren. Grote deuren. En dit zowel bij project, retail en dealer key accounts. Hoe? Door af te wijken van de standaard wervingsmethodiek en een strategisch plan te volgen. Vanaf het eerste contact tot de afsluiting. Dit boek brengt grote klanten daadwerkelijk binnen handbereik.
De auteur, Ludo Claes, is zeker niet nieuw op het terrein van giganten. In tal van sectoren heeft hij de grootste organisaties van Europa verworven. In heldere taal en heel praktisch gericht onthult hij in dit boek zijn strategische successen. Een absolute must voor eenieder die streeft naar grote klanten.