dit werk kent de volgende uitvoeringen
verschijningsdatum30/09/2025

DE FANFABRIEK
Je hebt een geweldig aanbod (product of dienst), maar constateert dat klanten jouw merk zien als één van veel. E-mails worden minder vaak geopend, marketingboodschappen blijven niet hangen en de klantreis maakt nog niet echt indruk. Dat frustreert; je weet dat je iets waardevols biedt, maar de echte connectie met je klanten ontbreekt. Hoe zorg je ervoor dat klanten niet alleen kopen, maar ook fan worden en over jouw merk praten? Ontdek de kracht van een kaart.
Opvallen in de massa
In De Fanfabriek, geschreven voor eigenzinnige ondernemers en merken, ontdek je hoe je van klanten échte fans maakt door online en offline communicatie op een strategische én inspirerende manier in te zetten. Geen saaie campagnes, maar een uniek verhaal dat jouw klanten raakt en dat aanzet tot actie. Je leert hoe je een beleving creëert die ervoor zorgt dat klanten niet kunnen wachten tot je volgende aanbod of collectie uitkomt én enthousiast over je vertellen. Na het lezen van dit boek weet je precies hoe je jouw marketing transformeert in een fanfabriek.Danielle Muit leert je hoe je van jouw klanten fans maakt, Echte fans. Je krijgt concrete antwoorden op vragen, zoals:
Je krijgt inzichten, ideeën, verhalen en concrete acties om meteen toe te passen, zodat jouw merk overal voelbaar is, op het scherm én door de brievenbus.
Danielle Muit, fanfabrikant, is een creatieve copywriter en communicatiestrateeg met meer dan 20 jaar ervaring op haar teller. Dit is haar eerste boek, waarin ze Nederlandse (mode)merken wil inspireren om van de klantreis nog meer een beleving te maken, zodat klanten klant blijven en alles wat je lanceert willen kopen. Danielle weet als geen ander hoe je van je klant een terugkerende klant maakt. Een echte fan.