dit werk kent de volgende uitvoeringen
verschijningsdatum22/04/2025
‘Een must-have voor iedere B2B-marketing- en salesprofessional die droomklanten wil binnenhalen.’
Rob Overduin, voorzitter en algemeen directeur van het NIMA
Veel MKB-bedrijven slagen er niet in om hun droomklanten binnen te halen, terwijl ze vaak wel de perfecte oplossingen voor deze klanten hebben. Hoe dat komt? Ze doen aan Casanovamarketing! Keer op keer willen B2B-marketeers snel scoren met eenmalige sales als gevolg. Met hun acties en campagnes focussen ze zich vooral op one night stands: ze willen wel de leads maar niet de relatie. Maar niemand wil behandeld worden als een eenmalig pleziertje.
Hoe jij het als marketeer wél voor elkaar krijgt om je droomklanten binnen te halen? Door het romantische spel te spelen van inleven, aandacht geven, aantrekkelijk zijn en vooral: charmeren! Net als in het echte leven willen prospects en klanten speciaal gevonden worden. Ze willen niet alleen aandacht krijgen als er wat te halen valt, maar het gevoel hebben dat het draait om wie ze zijn. Ze houden ervan verleid en verrast te worden en bouwen graag rustig een goede relatie op voor ze ‘ja’ zeggen.
Op humoristische wijze leidt Wing Cheung je door het ultieme verleidingsproces: know you, like you, trust you, love you. Met deze praktische en bewezen vier-fasen-aanpak leer je o.a. hoe jouw droomklant eruitziet en hoe je die echt leert kennen, hoe je vertrouwen en loyaliteit wint, en hoe je campagnes bouwt om je droomklanten binnen te halen die een langdurige samenwerking willen aangaan.
Zo bouw je een stabielere klantenportefeuille op die meer winst, minder zorgen en langdurige klantloyaliteit oplevert.
USP’s
- Bewezen aanpak met praktische tips, handvatten en concrete structuur voor de uitvoering.
- Leuk en vlot geschreven, geen moeilijk marketingjargon.
- Inclusief tips en tools voor ondersteuning door AI en andere technologie.