dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
‘Were we “good” or “bad” ?’
ISBN
9789464697001

verschijningsdatum
04/12/2023

Personen

J.M.L. Hartendorp

‘Were we “good” or “bad” ?’
‘Were we “good” or “bad” ?’

NUR Codes (sub)

680 Geschiedenis algemeen

De opleiding tot redenaar    
Wilhelmina | Krijgshaftig in een vormeloze jas    
Het bolwerk van de vrijheid    
De oude Grieken    
Ik, Geronimo    
Ondergang van het romeinse ryk
Een zee van tijd
Watersnood    
Oorlogskinderjaren - grote letter uitgave
First World War in 100 Objects
Remembering Tommy
Great War Britain
Female Tommies
Koning Willem II    
Rotterdam in de Tweede Wereldoorlog    
Beatrix    
Biografie Drees 5 delen in cassette
De derde stad van Holland | 1    
Antisemitisme    
Standrechtelijk doodgeschoten
12 in 40    
Vervolgde componisten in Nederland    
De canon van Nijmegen    
Breken met het verleden    
Sinterklaaslexicon    
Le Groupe de Sabotage Marshal    
L'entite de Lens    
Laat ons nu eerst een Te Deum zingen    
Het Communistisch Manifest    
Het teruggevonden licht    
Horatio Nelson: pocket Giants
Alfred the Great : Pocket Giants
Fighter Pilot
The Final Over: The Cricketers of Summer 1914
Survivor of the Warsaw Uprising: My Boyhood War
The Armoured Campaign in Normandy, june-August 1944
Young, Brave and Beautiful
Love and War in the WRNS: Letters Home 1940-46
The Queen and Mrs Thatcher
An Elizabethan Assassin
Britain's Lost Lines
Juliana & Bernhard    
Leef gelukkig!    
Over leven in de melk en daarnaast    
De last van veel geluk    
Ovittius' Metamorphosen
Politieke geschiedenis Belgie    
Hitler: een onstuitbare opgang ?    
Oerpolder    
Klewang en Koran

BISAC Codes

EDUCATION / History

Historisch denken    
De geheime geschiedenis van de wereld    
Mensbeelden en ethiek    
Zoeken naar zin en bewijzen    
Religieuze agressie en media invloeden    
Oriëntatie op geschiedenis    
Eindigheid en goddelijk contact    
Un pèlerinage psycho-pédagogique aux Etats-Unis    
The forgotten contribution of the teaching sisters    
Geschiedenis geven    
Wij van de hbs    
Erfgoedonderwijs op de basisschool    
KNM    
Corrie ten Boom    
Writing History!    
Dat is pedagogiek    
Big History    
Eurocentrisch denken voorbij    
Rome: Eeuwige stad    
De reizen van Olafur Egilsson    
In en naast de canon    
Rotterdamse meesters    
Historisch bewustzijn op de basisschool
Vliegende Hollanders    
Vrouwengeneeskunst in de middeleeuwen    
Onderwijsonderzoek    
Gymnasium    
Geschiedenis geven    
De onderwijsfamilie    
Het wonder van de hbs    
Van Mensendieck naar Oefentherapie    
Standenonderwijs    
De ontdekking van het speciale kind    
Dorp in oorlogstijd
Zonsopgang boven Transsylvanië    
Ingang naar het rijk der goden    
Het mysterie van Egypte    
Het Geheime Perkament    
De Reis naar de Binnenaarde    
De Vergeten Genesis    
Het Etherische Kristal    
De val    
Panorama van de wetenschap    
ZWOLLE REDT DE REPUBLIEK
Johann Friedrich Herbart, grondlegger van de pedagogiek    
Ons zot gedrag in stappen
Stilte in de klas    
Metro 010    
Early Childhood Education: History, Philosophy and Experience
OORLOG

EDUCATION / Inclusive Education

Tics en dwang in de klas    
Wiebelen en friemelen in de klas    
Succes in je les    
Expliciete directe instructie 2.0    
Tussen opleiding en beroepspraktijk    
Hulpwaaier ADHD in de klas    
Hulpwaaier hoogbegaafdheid    
Hulpwaaier Dyscalculie    
Gelijke kansen in de school    
Breek de stilte    
Balla and the Forest of Legends    
leren omgaan met diversiteit in de klas    
De kunst van de didactiek    
De jongenscode    
Het grote sociale verhalen boek    
Wijzer in onderwijsbehoeften    
Helen Parkhurst    
Soy Don Toro | Workbook    
Soy Don Toro | Manual    
Juan y Rosa están de vacaciones | 1 | Textbook    
Juan y Rosa están de vacaciones | 1 | Solutions Book    
Juan y Rosa | 1 | Oplossingenboek    
Juan y Rosa están en casa | 2 | Solutions Book
Juan y Rosa están de vacaciones | 1 | Leerboek
Hulpwaaier Autisme in de klas
Juan y Rosa están de vacaciones | 1 | Werkboek
Juan y Rosa están de vacaciones | 1 | Workbook
Hulpwaaier dyslexie
Soy Don Toro
Soy Don Toro
Verras je klas    
Juan y Rosa están de vacaciones | 1 | Antwoordenboek    
Juan y Rosa están en casa
Juan y Rosa | 2 | Werkboek
Juan y Rosa están en casa
Slapende leeuwen    
Als denken voor vertrouwen komt    
Balla en het Geheim van de Bron    
Balla and the Secret of the Source    
Differentiëren in 5, 4, 3 …    
Dalton: Lef    
Street Data
Inclusive Practice in the Primary School
Diversity and Marginalisation in Childhood
Inclusive Education
Inclusion in the Early Years
Differentiating Instruction
A Little Guide for Teachers: Diversity in Schools
de Nederlandse Boekengids | 2022-1    
Wat is eerlijk?    

HISTORY / Holocaust

Ik ontsnapte uit Auschwitz    
Auschwitz 13917    
De geheimen van het Derde Rijk    
Haar naam was Sarah    
Oorlogsdagboek    
Neurenberg-gesprekken    
Ons kamp    
De bibliothecaresse van Auschwitz    
Leven naast het kamp    
Een kleine stad bij Auschwitz    
Schindlers lijst    
Zwarte aarde    
Twee brieven uit Westerbork    
Ik stierf in duizend doden    
Mitswa en christenplicht    
De Joodse Bruid    
Hitlers furiën    
1940    
De baby's van Mauthausen    
Andere Achterhuizen    
Walter Suskind    
De man die naar Auschwitz wilde    
De kleine moeder van Bergen-Belsen    
De fotograaf van Auschwitz    
De derde Rijk-dagboeken    
Adres onbekend    
De nazi en de psychiater    
De wanhoopsdaad    
De oorlogsbruid    
Hitlers eerste slachtoffers    
Is dit een mens    
De man die tweehonderd keer ontsnapte    
Nazi's in Amerika    
De wolven namen alles mee    
De celliste van Auschwitz    
Ravensbruck    
Amon    
Brieven van de Wehrmacht    
De jodenauto    
De Tweede Wereldoorlog    
Ik overleefde Treblinka    
Het begon met een ster    
De jongen op het houten kistje    
De holocaustmonumenten van Europa    
Anne Frank in the secret annexe    
Kristallnacht    
Hanns en Rudolf    
Zo vader    
Bijna zijn wij aan de beurt    
Van landverraders tot goede vaderlanders    

HISTORY / Study & Teaching

Ik ben Malala    
De helpende hand    
Meester meester meester!    
Wetenschap als roeping    
Gezocht: Historicus    
The Wise Merchant    
Hoe historici geschiedenis schrijven    
Trend en toeval    
De taal van de geschiedenis    
Geleerdheids zetel, Hollands Roem!    
Geschiedenis van de Lage Landen | 2 Heersers der Nederlanden    
Typologie en heuristiek 2019    
‘Een Gijmnasium hier ter stede is alleszins gewenscht’    
Jan Janszoon, admiraal van Salé    
Titel onbekend, hergebruiken
The University of Groningen in the World    
Het gymnasium    
Stories of the Past
World History for International Studies    
Typologie en heuristiek 2022    
Voor het hogere bestemd    
Betrouwbare bronnen of fake news?    
Woodcuts as Reading Guides    
‘Were we “good” or “bad” ?’
‘Were we “good” or “bad” ?’
Het laatste labo    
De taal van de geschiedenis - herziene editie    
Leuven’s College Laboratories    
Society in Crisis

Imprints

Global Academic Press

Stil Leven – Zwanger, maar niet in verwachting
Identiteitsvaststelling van verdachten en illegale vreemdelingen door opsporingsdiensten
De straat als brede kloostergang
Margriet weet zich geen raad met onderzoek.
A little less balance in new teachers' professional development
Passend Onderwijzen met Co-Teaching
Bernini Zijn Leven en werk
Where Hope Resides
Banken en verzekeraars op weg van bail-out naar bail-in
Availability and accessibility of healthcare for deaf and hard of hearing patients
Sustanimalism
The impact of a wilderness-based training program on leadership transformation
Beyond Organizational Boundaries
Chinese Folk Ceramics
A first step in teaching students to cope with inward involvement in a value conflict: The design of affective learning experiences
‘Were we “good” or “bad” ?’
‘Were we “good” or “bad” ?’