dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Understanding How We Learn
ISBN
9781138561724

verschijningsdatum
01/01/2018

Personen

Caviglioli, Oliver

Understanding How We Learn
Understanding How We Learn

Sumeracki, Megan

The Psychology of Memory
Understanding How We Learn
Understanding How We Learn

Weinstein, Yana

Understanding How We Learn
Understanding How We Learn

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Educational Psychology

Help! Mijn kind heeft faalangst    
Ik bepaal    
Pedagogische adviezen voor speciale kinderen    
Mijn kind is hoogsensitief    
Teken je gesprek over gedrag    
Ben ik in beeld?    
Ongewild lastig    
Leer kinderen omgaan met verandering, stress en angst    
Contact!    
Interactievaardigheden    
Pittige jaren    
Zorgen voor getraumatiseerde kinderen: een training voor opvoeders    
Het gaat steeds beter    
De slimme onderpresteerder, haal eruit wat er in zit    
Innerlijk kind
Ontwrichte kinderen in het onderwijs    
Begrijpen met je handen    
Pedagogisch kader gastouderopvang    
Van pesten naar samenwerken    
Werken met aandacht    
Zo kun je mij bereiken    
Schrijven leer je zo! | Plus 3 | Werkbladen    
Sociale veiligheidslessen in PBS    
Pedagogisch kader kindercentra 0-4 jaar    
Schrijven leer je zo! Schrijfschrift 6B - set van 5 stuks    
Vragenlijst Emotionele Intelligentie Quotient (EIQ) - scoreformulieren    
Vragenlijst Emotionele Intelligentie Quotient (EIQ) - handleiding    
Wiebelen en friemelen in de klas    
Schoolstrijd    
Schrijven leer je zo! (set van 5 ex.)    
Schrijven leer je zo! set a 5 stuks | 3 | Blanco rasterschrift    
Sel    
Hulpwaaier voor het coachen van kinderen    
Werkbladen Basislessen en bewegingsonderwijs | 2 Spel    
Hulpwaaier ADHD in de klas    
Schrijfschrift Plus | 3A    
Waarderend leren in het voortgezet onderwijs    
Pedagogisch kader kindercentra 4-13 jaar    
Spelenderwijs bewegen    
STA sterker    
Een stille leerling in de klas    
Samen verschillend    
Wijzer in executieve functies - groep 1 tot en met 4    
Wijzer in executieve functies - groep 5 tot en met 8 | groep 5-8 | Handleiding en kaarten voor groep 5 t/m 8    
Schrijven leer je zo! Blanco rasterschrift 3 - set a 5 stuks    
Schrijven leer je zo! - Schrijfschrift 4B - set van 5 stuks    
Werken aan pedagogische sensitiviteit in je team    
Schrijven leer je zo! - Werkmap
Haal het beste uit jezelf! | Deel 2 organiseren, zelfmanagement en profileren    
Internationalisering als uitdaging