dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789401419574
verschijningsdatum21/10/2014
verschijningsdatum21/10/2014
Weg met keuzestress: minder is meer voor jouw bedrijf! Minder middelen. Minder inspanning. Meer succes. Vandaag worden we geconfronteerd met een overvloed aan producten, diensten, technologieën en informatie. Bij Starbucks hebben we keuze uit 87.000 verschillende combinaties. Per minuut kan je 600 nieuwe YouTube-filmpjes bekijken. Maar soms zorgt zoveel keuze net voor stress, angst en zelfs depressie - zowel op individueel vlak als binnen organisaties. Meer met minder biedt je een alternatief: een filosofie voor bedrijven die meer willen bereiken met minder inspanning. Laat je inspireren door verhalen van verschillende organisaties die de Meer met minder-filosofie succesvol hebben toegepast. Het boek is gebaseerd op vier pijlers: - Waarom meer te veel is - Start met stoppen - Vereenvoudig - Loslaten Een prachtige vormgeving, korte inspirerende verhalen en praktische tips maken dit een zeer uniek boek. Geniet van de inspiratie.