Personen
Edwin Tromp
NUR Codes (sub)
770 Psychologie algemeen
Psychologie
Psychoanalyse en religie
Unraveling branding systems
De vraag is het antwoord
Voormalig CEO en investeerder Edwin Tromp wandelde met Bill Gates over de campus van Nyenrode, met John de Mol over de set van Big Brother, met Verstappen over de Formule 1-paddock en met David Beckham over het terrein van een voetbal-expo in China. In de ogen van velen had hij het dik voor elkaar, totdat de bitch die burn-out heet zijn leven compleet verziekte.
In dit ontwapenende en openhartige boek beschrijft hij zonder gêne zijn eigen downfall en de hobbelige weg naar herstel. Want wat als de bestaande methodes voor jou totaal niet blijken te werken, als alles voelt als getrut in de marge? Met veel humor deelt hij hoe dit heeft geleid tot het maken van nieuwe, gedurfde keuzes die iedereen met of zonder burn-out zullen inspireren op de weg terug naar avontuur en levensvreugde en die van deze bitch jóúw bitch maken. Voor alle burn-outers én voor iedereen die een schop onder de kont nodig heeft.
Edwin Tromp studeerde Marketing aan de Haarlem Business School en Bedrijfskunde aan Universiteit Nyenrode en werkte vervolgens meer dan twintig jaar in de wereld van media en reclame. Zo was hij onder andere algemeen directeur bij internetbureau Lost Boys en zat hij in de directie bij zowel Endemol als Talpa. Later investeerde hij als ondernemer en CEO in meerdere reclame- en social mediabureaus.