dit werk kent de volgende uitvoeringen

E-book (epub)
Leren. Hoe? Zo! • Leren. Hoe? Zo!
ISBN
9789401480345

verschijningsdatum
05/05/2021
Paperback
Leren. Hoe? Zo! • Leren. Hoe? Zo!
ISBN
9789401473361

verschijningsdatum
14/12/2020

Personen

Tommy Opgenhaffen

Leren. Hoe? Zo! • Leren. Hoe? Zo!
Leren. Hoe? Zo!    
Leren. Hoe? Zo! Voor ouders
Mind the map    
Mind the map    

NUR Codes (sub)

840 Onderwijs algemeen

Kinderen die haten    
De behandeling van het agressieve kind    
Van idee tot uitwerking    
Kwaakie, de kleine smikkelkikker    
100 nieuwe dansspelen    
Conflicten geweldloos oplossen    
Kinderen mij een zorg    
Omgaan met agressie in de jeugdzorg    
Een warm hart voor onderwijs
Succesvol studeren met steun
Anders omgaan met kind en school    
Gesprekken met honoursstudenten    
Probleem gestuurd leren    
Van botsingen kun je leren    
Protocollen in de jeugdzorg    
Verkeerd verbonden?    
Handboek bijzondere orthopedagogiek    
De basisschool    
Leercoaching in het beroepsonderwijs 1 en 2    
Het is niet leuk    
Blijf van me af!    
Heb ik dat?!    
Verliefd op internet    
Bezinning op levenskunst    
Basisprincipes praktijkonderzoek    
(V)echtscheiding    
Toolbox voor trainingsacteurs    
Handboek taalgericht vakonderwijs    
Didactiek van het vreemdetalenonderwijs    
Moderne vreemde talen in de onderbouw    
Ik kies voor mijn talent    
Sporen van de reiziger    
Redeneeropdrachten    
Parfum take a deep breath    
Huid just take care    
Cosmetica & Make-up get the look    
Het inspiratieboek voor de gelukkige klas    
E-learning    
Acht gesprekken met lectoren over kenniscreatie en kenniscirculatie    
Analyse subsidieverordeningen welzijn G4
Grootmeesters in innovatie    
De financiele omdenker    
Oei, ik groei! Display gevuld met 8 boeken
Genres in schoolvakken    
Samen werken aan schoolsucces    
Gamification in de klas    
Jij bent belangrijk    
Kinderschapsvorming    
Competentiegericht werken met gezinnen
Competentiegericht werken in het onderwijs

BISAC Codes

EDUCATION / Learning Styles

Cooperatieve Leerstrategieen    
Cultuur2    
Differentiëren is te leren!    
Differentiëren is te leren!    
Kleuters met een ontwikkelingsvoorsprong    
Leren zonder moeite    
Kinderen met een hulpvraag    
Breinopeners    
Bouwen aan klasklimaat    
Helen Parkhurst    
Coöperatieve werkvormen    
Beelddenkers, als kwartjes vallen…    
Bouwstenen voor High Impact Learning    
Beelddenkers, als kwartjes vallen...
Leren als een pro    
Als denken voor vertrouwen komt    
Leren. Hoe? Zo! • Leren. Hoe? Zo!
Leren. Hoe? Zo!    
Meaningful Assessment in Interdisciplinary Education    
Strategiekaarten huiswerk    
Slim jezelf zijn    
Coöperatieve leerstrategieën    
Perspectives on Montessori    
Helen Parkhurst    
The Why Behind Classroom Behaviors, PreK-5
Understanding Working Memory
Every Math Learner, Grades K-5
Every Math Learner, Grades 6-12
Growth Mindset for Teachers
Why The Brain Matters
The Movement and Technology Balance
How to Personalize Learning: A Practical Guide for Getting Started and Going Deeper
The Skills That Matter: Teaching Interpersonal and Intrapersonal Competencies in Any Classroom
Childrenâ s experiences of classrooms
Children s experiences of classrooms: Talking about being pupils in the classroom
The SAGE Handbook of Learning and Work
The Standards-Based Classroom: Make Learning the Goal
De weg van de uil    
De kracht der gewoonte    

Imprints

Lannoo Campus

Burn-out in de zorg    
De kracht van wit    
Ik kies voor mijn talent    
Behandeling van gedragsproblemen    
Kopmannen    
Leidinggeven zonder omwegen    
Gelukkig voor de klas
Hun scheiding, mijn leven    
Handboek ADHD en comorbide stoornissen    
Psychodiagnostiek anders bekeken    
Autisme vooruit    
Liefde    
Kleur in mijn klas    
40 graden in de schaduw    
Pop it up    
Eben-Emael
In search of Andreas Vesalius    
Psychiatrie    
Zelfdoding bij kinderen en jongeren    
Autisme en tijdsbesef    
Medische keuzes    
Zorgen voor zieke ouderen tot het einde    
Leidinggeven zonder cijfers    
Uit liefde voor de klant    
Beleggen    
Borderline Times    
Effectief en affectief lesgeven aan pubers    
Ongeziene resultaten    
Cultuur is beleven    
Omnichannel in retail    
500 mensen die vandaag een begrip zijn    
Arm theater in een gouden tijd    
Mijn baas kiest voor mijn talent    
Thinking in new boxes    
Marketing    
Dit is dyslexie    
NLD bij kinderen    
Help! Mijn batterijen lopen leeg    
De conversation manager    
Ik ben een aanrader    
Clienten actief met de kwaliteit van zorg    
De jeugd is tegenwoordig
Kind en delict    
Cognitieve gedragstherapie voor ouderen    
Praktijkboek strategie    
Ik kies voor mijn talent    
Stijn Streuvels | jaarboek 21 (2015)    
Reinventing food
E-commerce. En wat nu?
Creative club of Belgium. The book | 2015