dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
No School Manifesto
ISBN
9789492095855

verschijningsdatum
01/10/2020

Personen

Fabiola Camuti

No School Manifesto
No School Manifesto    
Shift    

Jeroen Lutters

Art-Based Learning    
Creative Theories of (Just-About) Everything    
Cy Twombly’s Quattro Stagioni    
De ideale leraar    
De Leraar als kunstenaar
De scheppende rede
Door kunst onderwezen willen worden    
Ema (naakt op een trap)    
Ema (nude on a staircase)    
Gesprekken met Michelangelo    
In de schaduw van het kunstwerk    
In the Shadow of the Art Work    
Kunst uit noodzaak    
Letting art teach    
No School Manifesto
No School Manifesto    
No University    
Sprekende objecten    
Studies in Art-Based Learning
Teaching objects
The Trade of The Teacher    

Ilse Ouwens

100% Barcelona    
100% Florence    
100% Lissabon    
100% Mallorca    
200 % | Economie voor het vmbo | Leerwerkboek 3b    
200 procent | Economie voor het vmbo | Leeropdrachtenboek 3k    
200 procent | Voor het vmbo 3 gt | Leeropdrachtenboek    
200% | 2 t/havo | Leerwerkboek    
200% | Economie 2 vmbo-b(k) | Leerwerkboek    
200% | Economie voor het vmbo 4 gt | Leeropdrachtenboek    
Economie | 4b | Leerwerkboek    
Florence    
Italiaans
Lissabon    
Marrakech    
Milaan    
Mundo | 1 vmbo-kgt Arm en rijk | Themaschrift 6    
Mundo | 1 vmbo-kgt De stad | Themaschrift 5    
Mundo | 1 vmbo-kgt Wie ben ik? | Themaschrift 1
Mundo | 1 vmbo-t/havo/vwo | Themaschrift 1 Wie ben ik    
Mundo | 1 vmbo-t/havo/vwo | Themaschrift 6 Arm en rijk    
Mundo | 1 vmbo-t/havo/vwo Toerisme | Themaschrift 3 Toerisme    
Mundo | 2 vmbo-kgt | Lesboek
Mundo | 2 vmbo-kgt | Themaschrift 11 : conflict in Israel    
Mundo | Leerjaar 2 vmbo-t/havo/vwo Mens en maatschappij | Lesboek    
Mundo 1 | 5:vmbo-t/havo/vwo De stad | Themaschrift    
Mundo 1 | leerjaar vmbo-t/havo/vwo | Lesboek    
Mundo 1 vmbo-kgt | 1 vmbo-kgt Wat eten we vandaag? | Themaschrift 2    
Napels    
No School Manifesto
No School Manifesto    

Betje Stevens

No School Manifesto
No School Manifesto    

Ilse Ouwens

100% Barcelona    
100% Florence    
100% Lissabon    
100% Mallorca    
200 % | Economie voor het vmbo | Leerwerkboek 3b    
200 procent | Economie voor het vmbo | Leeropdrachtenboek 3k    
200 procent | Voor het vmbo 3 gt | Leeropdrachtenboek    
200% | 2 t/havo | Leerwerkboek    
200% | Economie 2 vmbo-b(k) | Leerwerkboek    
200% | Economie voor het vmbo 4 gt | Leeropdrachtenboek    
Economie | 4b | Leerwerkboek    
Florence    
Italiaans
Lissabon    
Marrakech    
Milaan    
Mundo | 1 vmbo-kgt Arm en rijk | Themaschrift 6    
Mundo | 1 vmbo-kgt De stad | Themaschrift 5    
Mundo | 1 vmbo-kgt Wie ben ik? | Themaschrift 1
Mundo | 1 vmbo-t/havo/vwo | Themaschrift 1 Wie ben ik    
Mundo | 1 vmbo-t/havo/vwo | Themaschrift 6 Arm en rijk    
Mundo | 1 vmbo-t/havo/vwo Toerisme | Themaschrift 3 Toerisme    
Mundo | 2 vmbo-kgt | Lesboek
Mundo | 2 vmbo-kgt | Themaschrift 11 : conflict in Israel    
Mundo | Leerjaar 2 vmbo-t/havo/vwo Mens en maatschappij | Lesboek    
Mundo 1 | 5:vmbo-t/havo/vwo De stad | Themaschrift    
Mundo 1 | leerjaar vmbo-t/havo/vwo | Lesboek    
Mundo 1 vmbo-kgt | 1 vmbo-kgt Wat eten we vandaag? | Themaschrift 2    
Napels    
No School Manifesto
No School Manifesto    

NUR Codes (sub)

740 Mens en maatschappij algemeen

Jeugdcriminaliteit in groepsverband ontrafeld    
Grondslagen SPH    
Kinderen die haten    
De gezonde samenleving    
Dromen, sprookjes, mythen    
Gij zult zijn als goden    
De ouderdom    
De tweede sekse    
Supervoorspellers    
Geloven binnen en buiten verband    
Disentangling an invisible trade    
Governance of innovation project management
Human dignity    
Ethiek en economie    
Erven en Schenken
Dokter is ziek    
De cultuur van angst    
Wetstratees
Van Ver    
Het Communistisch Manifest    
Begeleiden van groepen    
Anders kijken    
Verbinding verbroken    
Regine regulations in Europe    
Leren uit de ontmoeting    
Ontvoerd    
Kleine verhalen    
Het wilde denken
Ambtenaar op expeditie !    
De versplinterde samenleving    
Politiek cynisme    
Praktijkgerichte Sociale Vaardigheden    
Moord en doodslag
Familiedrama's    
Depressie is geen ziekte    
Dynamism in Islamic Activism    
Nut en noodzaak van de mondiale voetafdruk
Basisprincipes praktijkonderzoek    
Vernederd, verkracht, verborgen
Seizoenen van de tijdgeest    
De gave van ADHD    
No time    
De shockdoctrine    
Hoe ongelijk is Nederland?
Welvaart in Nederland | 2014    
Adam en Eva in China    
Veroordeeld tot verbondenheid    
Leven met gemis    
Moeders van Afrika    
Melkert misleidde Beatrix    

Imprints

Valiz

Dit is Nederland    
Joost Conijn IJzer & Video    
Maria Roosen, Mijn vrienden    
Along Amsterdam's Waterfront    
Willem Sandberg, portret van een kunstenaar    
Maria's    
Common Skin    
Of sponge, stone and the intertwinement with the here and now    
The responsible object    
Imaginative bodies    
Ulay, what is this thing called Polaroid?    
Arts education beyond art    
In-between Dance Cultures    
De volmaakte beschouwer    
The practice of dramaturgy    
The perfect spectator    
The Painted Bird    
Being public    
Compassion    
Authenticity?    
The lure of the biographical    
Rafaël Rozendaal    
Marjan Teeuwen, Destroyed House    
Lost and living (in) archives    
Brian O'Doherty/Patrick Ireland    
The Art of Civil Action    
The Trade of The Teacher    
Hard werken: one for All    
Pavilion Propositions    
The Long 80s    
Failed Images    
Courageous Citizens    
Plan and play, play and plan    
The transhistorical museum    
Jean Leering en de kunst    
Flourishing Foodscapes    
Commonism    
The Future of the New    
Sovereign Words    
Unlearning excercises    
Archive Species    
Conceptual art in a curatorial perspective    
Contemporary Artist Residencies    
Trading Between Architecture and Art    
Lost in Media    
In the Shadow of the Art Work    
Aesthetic justice    
The shape of evidence    
Mobile Autonomy    
The ethics of art    

Uitgevers

Valiz