Het Marketingfacts Jaarboek is het meest actuele handboek over de staat van online marketing in Nederland anno nu. Het boek helpt je als marketeer nog beter te bepalen welke middelen je inzet en met welke doelstellingen. Het is als de onlinemarketingbijbel onmisbaar bij het maken en schrijven van nieuwe marketingplannen. Het boek hoort thuis op de hoek van het bureau van iedere ervaren marketing- en communicatiespecialist. Ook wordt het boek door veel hogescholen en universiteiten ingezet als studieboek voor marketing- en communicatieopleidingen.
Dit jaar publiceren we het Marketingfacts Jaarboek voor alweer de 10e keer. Wat in het eerste jaar begon als een dunne handige gids over het veranderende online medialandschap, is uitgegroeid tot een 450 pagina's tellend boek waarin alle facetten van online marketing worden behandeld. En dit jaar hebben we 9 extra hoofdstukken met aandacht voor de belangrijkste 'hot topics' in online marketing!
Aan deze editie van het Marketingfacts Jaarboek werkte een recordaantal van 37 prominente experts mee, waaronder voor het eerst ook een aantal wetenschappers. De volgende onderwerpen komen in het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016 aan bod: E-business, Advertising, E-mail, Search, PR & Branding, Social media, Mobile, Video, E-commerce, Usability & design, Customer service, Analytics, Customer journey, Privacy & wetgeving, Marketing automation, Contentmarketing, Branding, Facebook, Webcare, Psychologie en Big data.