dit werk kent de volgende uitvoeringen
Hardback
ISBN9789055947348
verschijningsdatum01/07/2010
verschijningsdatum01/07/2010
Er wordt wat afgepraat in bedrijven en besturen. En daar hangt vaak veel vanaf. Met praten wordt meer bereikt dan met schriftelijk overtuigen. Maar weten praters wel hoe het moet?
Dit boek staat stil bij hoe er gepraat wordt, wat er mis bij gaat en hoe het beter kan. Voor iedereen die voor zijn of haar werk veel en vaak moet praten om doelen te behalen. Over praten met en zonder kennis van zaken, over kernboodschappen en overtuigingskracht, over geloofwaardigheid en innemendheid, over tegenspraak en discussies winnen.
Een vlot geschreven maar diepgravend boek dat de fundamenten van overtuigend praten blootlegt.
Sander Wieringa (1953) werkte ruim 25 jaar in de journalistiek. Hij was hoofdredacteur van FEM, publiceerde managementboeken en presenteerde tv-programma's. In 2002 werd hij eigenaar van Bob de Ronde Partners communicatietrainingen en sindsdien is hij een van Nederlands meest ingehuurde communicatietrainers. Hij coachte zo'n tweeduizend belangrijke praters bij het overtuigen van hun doelgroepen.