dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789490061074
verschijningsdatum15/06/2012
verschijningsdatum15/06/2012
Verkoopvaardigheden zijn onmisbaar voor interne en externe adviseurs. In de huidige markt is het onontbeerlijk dat adviseurs duurzame relaties met hun opdrachtgevers ontwikkelen en koesteren. Opdrachtgevers willen gemak, genot, gewin en geen-gezeur. Succesvolle adviseurs (h)erkennen deze behoeften en koesteren hun opdrachtgevers. Inhoudelijke kwaliteit is niet voldoende. Succesvolle adviseurs bieden veel meer. Dit praktijkboek geeft inzicht in de essentie van verkopen voor adviseurs, laat zien hoe je positieve emoties bij opdrachtgevers oproept en duurzame relaties ontwikkelt.
Bart Groothuis (1961) heeft in zijn loopbaan als organisatieadviseur ervaren dat 'gewone dingen ongewoon goed doen' veel invloed heeft op de beleving van opdrachtgevers en daarmee op het effect van zijn adviezen. Bart verzorgt regelmatig workshops voor collega-adviseurs die zakelijk meer succes willen boeken. Zijn ervaringen en denkbeelden heeft hij in dit boek gebundeld: recht toe recht aan, vol met tips en praktijkvoorbeelden.