dit werk kent de volgende uitvoeringen
Hardback
ISBN9789054722397
verschijningsdatum07/06/2013
verschijningsdatum07/06/2013
40 digitale trends die iedereen begrijpt Digitale veranderingen razen door onze samenleving en scheppen een nieuwe generatie consumenten. In zeer korte tijd ontstonden wereldwijd opererende multinationals, zoals Facebook en Google. De iPad is het symbool geworden van de elkaar in rap tempo opvolgende digitale ontwikkelingen van de afgelopen vijf jaar. Internet, sociale media en mobiliteit zetten de relaties tussen consumenten en bedrijven totaal op hun kop. Onze manier van televisiekijken is onomkeerbaar veranderd. We kopen producten via apps op onze smartphone. We horen belangrijk nieuws als eerste via onze sociale netwerken. Binnenkort betalen we met ons mobieltje. Dit zijn slechts enkele voorbeelden van een veelheid aan boeiende trends die in dit boek beschreven worden. Deze trends zijn gamechangers voor veel industrieën en sectoren. Ze veranderen werkelijk alles. Soms zijn we ons bewust van deze veranderingen, maar vaak zijn ze er zomaar ineens. iPad-economie beschrijft de veertig belangrijkste digitale trends van dit moment. Het boek is een praktisch houvast en daagt managers en ondernemers uit om na te denken over wat dit betekent voor de toekomst van de eigen onderneming of organisatie. Kernachtig - begrijpelijk - relevant - zonder jargon. Wie de veertig digitale trends gelezen heeft, begrijpt beter waarom economisch succes en falen tegenwoordig zo dicht bij elkaar liggen.