dit werk kent de volgende uitvoeringen
Hardback
ISBN9789013118933
verschijningsdatum11/11/2013
verschijningsdatum11/11/2013
Klanten stappen sneller over op ontwrichtende technologieën dan je bedrijf kan bijbenen. Als ze enthousiast over je zijn, kunnen ze je boodschap versterken op manieren die eerder niet mogelijk waren. Maar als jouw performance tekortschiet ten opzichte van wat je belooft, kunnen zij de controle over je merkboodschap kapen en hun teleurstelling en frustratie sneller verspreiden dan je kunt bijhouden. Om gelijke tred te houden met de connected customers van vandaag moet je bedrijf een connected company worden. Dat betekent dat je je nauw verbindt met medewerkers, partners en klanten. En: dat je de manier verandert waarop het werk wordt gedaan, waarop je succes meet en prestaties beloont. Het vereist een nieuwe manier van denken over je bedrijf. Zie het bedrijf minder als een machine die moet worden gecontroleerd, meer als een complex, dynamisch systeem dat kan leren en zich kan aanpassen. Connected company's zijn in het voordeel: ze leren en bewegen sneller dan hun concurrenten. Terwijl andere bedrijven risico's analyseren, grijpen zij kansen. Terwijl andere bedrijven geïsoleerd werken, verbinden zij zich aan een netwerk van mogelijkheden en breiden zij hun invloed uit. In De Connected Company onderzoeken de auteurs wat deze bedrijven doen, hoe ze het doen en waarom het werkt. En ze laten je zien hoe jouw bedrijf dezelfde principes kan gebruiken om zich aan te passen - en om succesvol te zijn - in de continu veranderende mondiale markt van vandaag.