dit werk kent de volgende uitvoeringen

Hardback
Omgaan met gedragsproblemen en stoornissen in de jeugdzorg

Reeksen

Factor-E

Activiteit organiseren
Activiteitenprogramma en zinvolle dagbesteding    
Actuele ontwikkelingen MZ
ADL en zelfredzaamheid
Afstemming en samenwerking    
Anatomie en fysiologie 2
Anatomie en fysiologie 3
Anatomie en fysiologie 4
Anatomie en pathologie deel 1-2
Anatomie, fysiologie en pathologie | Deel 1 2018-2019    
Autistisch spectrum
Begeleiden
Begeleiden bij belangrijke levensgebeurtenissen
Begeleiden bij dagbesteding | SAW Niveau 3/4 | Cursus werkboek    
Begeleiden bij educatieve activiteiten | SAW niv. 4 | Training werkboek    
Begeleiden bij het beheren van geld
Begeleiden en zorg in de thuiszorg en ambulant
Begeleiden en zorgen in kleinschalig wonen
Begeleiden en zorgen intramuraal
Begeleiden in de driehoek
Begeleiden in een woonvorm    
Begeleiden van clienten bij het beheren van geld    
Begeleiden van seksualiteit
Begeleiden van zelfredzaamheid op maatschappelijk gebied
Begeleiding collega's en stagiaires
Begeleiding vrijwilligers en mantelzorgers
Begeleidingsmethodieken voor MZ | Saw niv. 3 en 4 | Training werkboek    
Beheertaken uitvoeren
Belangrijke levensgebeurtenissen | SAW niv.4 | Project werkboek    
Beroepsethiek MZ/VZ    
Bijdrage leveren aan het ondersteuningsplan | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
BMC vaardigheden gericht op dagbesteding | 4    
BMC vaardigheden gericht op dagbesteding deel 1 (creatief)
BMC vaardigheden gericht op dagbesteding deel 2 (sport en spel)
BMC vaardigheden gericht op dagbesteding deel 3 (muziek en drama)
BPV 2
BPV 3
BPV GPM4KO    
BPV helpende    
Cateringwerkzaamheden uitvoeren    
Chronisch zieke en oudere cliënten
Coachend begeleiden
Coachend begeleiden en sociaal activeren | saw niv 3 en 4 | Cursus werkboek    
Communicatietechnieken voor onderhandelen en vergaderen    
Communiceren met begrip    
Dagbesteding, methodisch werken | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
De was verzorgen | Helpende | Beroepstaak 5    
Deskundigheidsbevordering
Diversiteit in sociaal werk    
Doelgroepanalyse en sociale kaart
Dubbele diagnose
E-health en domotica | 2018-2019    
EHBO
EHBO | Deel 1 voor MZ    
Evalueren en rapporteren | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Factor E | Training onderzoeksvaardigheden    
Factor-E Ouderbetrokkenheid en opvoedondersteuning    
Familie en wettelijk vertegenwoordiging
Financien en administratie | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Gebruik van ruimtes, faciliteiten en materialen    
Gegevens verzamelen, observeren
Gesprekken voeren met cliënten SW
Gesprekstechnieken voor MZ | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Geven van ADL- trainingen
Gezin in beeld
Gezond leven en eten
Groepsdynamica
Groepsklimaat
Het uiterlijk verzorgen    
Het vaststellen van de gezondheidstoestand
Huishoudelijk werkzaamheden | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Huishoudelijke taken & inrichten van de ruimte
Integratie van de doelgroep in de wijk
Interculturele communicatie
Interdisciplinair samenwerken
Interventies in de groep voor SCW en PWJ
Intervisie en socratisch gesprek | gesprek niv. 3/4    
Juridische vraagstukken voor SMD
Kennismaken met het werkveld Dienstverlening    
Ketenzorg
Kinderen met leerproblemen en belemmerend (leer)gedrag    
Kinderen met speciale begeleidingsbehoefte
Kinderparticipatie | Pedagogisch werk studiejaar 2018-2019    
Kinderziektes en medicatie
Kwaliteitszorg voor MZ    
Leren kun je leren
Levensboek | 2018-2019    
Lichamelijk en zintuigelijk gehandicapten
Lichte verstandelijke beperkingen
Medicatie    
Meervoudig complex gehandicapten
Methodisch verzamelen van informatie
Moeilijk verstaanbaar gedrag
Mogelijkheden sociale voorzieningen
Morele oordeelsvorming voor SCW    
Multicultureel event    
Netwerk versterken
Observeren en rapporteren    
Omgaan met conflicten en agressie | 2018-2019    
Omgaan met gedragsproblemen en stoornissen in de jeugdzorg
Omgaan met gedragsproblemen en stoornissen in de jeugdzorg | SAW niv. 4 | Project werkboek    
Omgaan met lichamelijkheid en intimiteit
Omgaan met pesten en andere ingrijpende gebeurtenissen
Ondernemerschap in welzijnswerk
Ondersteunen bij het bereiden van maaltijd en eten | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Onderwijs/VVE 1
Onderwijs/VVE 2 activerende leeromgeving
Onderwijs/VVE 3 Onderwijsvisies en pedagogen
Onderwijs/VVE 4 interactivaardigheiden
Online werken met Office 365
Ontwikkelen van een activiteitenprogramma/ themaweek
Ontwikkeling in het beroep    
Ontwikkeling van het beroepsuitoefening en kwaliteitszorg | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Ontwikkelingspsychologie | 1
Ontwikkelingspsychologie | 2
Ontwikkelingspsychologie | 3
Ontwikkelingspsychologie | 3 Van kleuter tot schoolkind    
Ontwikkelingspsychologie | Deel 4 puber en adolescent    
Ontwikkelingspsychologie voor MZ | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Ontwikkelingspsychologie voor SCW en PWJ    
Ontwikkelingspsychologie voor SMD
Ontwikkelingspsychologie voor SW
Opkomen voor de belangen van je cliënt
Opstellen ondersteuningsplan
Opvoeden
Opvoeden zonder vooroordelen
Opvoedingsproblemen
Organisatie van werkzaamheden    
Organiseer een netwerkbijeenkomst
Oriëntatie op de dienstverlening in de GGZ
Oriëntatie op de dienstverlening in de GHZ
Oriëntatie op de dienstverlening in de VVT
Oriëntatie op doelgroepen MZ
Oriëntatie op werkveld
Ouderenzorg
Persoonlijke verzorging    
Persoonlijke zorg en ADL | Profiel helpende zorg en welzijn | Profieldeel    
Plan van aanpak volgens sociaal competentiemodel    
Preventieactiviteiten en rehabilitatie voor de doelgroep | SAW niv. 3 en 4 | Cursus werkboek    
Problemen in de wijk
Professionalisering van de dak- en thuislozenzorg
Professioneel samenwerken
Projectplan
Protocollen verpleegtechnische vaardigheden voor PBGZ    
Psychiatrische aandoeningen
Registreren en rapporteren (ROM)
Rehabiliteit en herstel
Revalidatie
Risico analyse maken
Signaleren van sociale problemen en huiselijk geweld    
Sociale kaart voor PWJ    
Sociale veiligheid ( pesten, mishandeling, grensoverschrijdend gedrag)
Solliciteren met kennis van de arbeidsmarkt    
Stoornissen en het gezin
Syndromen
Taalontwikkeling
Talentherkenning
Uitscheiding en monsters
Uitvoeren van activiteiten | Profiel medewerker sport en recreatie | Profieldeel
Uitvoeren van een intakeprocedure
Verandering & palliatieve terminale zorg
Verdieping doelgroepen
Verdieping doelgroepen | saw niv 3 en 4 | Cursus werkboek    
Verdieping functioneren doelgroepen    
Verhalen vertellen met poppen
Verslaving
Verslavingszorg
Verstandelijk gehandicapten
Voeding, Inkoop en Administratie    
Voorbereiden op de BPV    
Voorlezen en jeugdboeken
Voorlichting advies instructie
Voorlichting en belangenbehartiging    
Voorlichting geven    
Vrouwenopvang
Wat te doen met oud en nieuw    
Werken aan eigen deskundigheid    
Werken aan het bevorderen en bewaken van kwaliteitszorg
werken in een team voor MZ | SAW niv. 3/4 | Training werkboek    
Werken met ervaringsdeskundigen
Werken volgens de methodische cyclus
Wet- en regelgeving    
Zakelijk communiceren
Zorgtaken volgens protocol | SAW niv. 3/4 | Training werkboek    

Personen

Annelies Kool

Factor-E | Begeleiden volgens het sociaal-competentiemodel | Cursus    
Factor-E | De cyclus van methodisch werken in de jeugdzorg | Cursus    
Factor-E | Gevaren van de straat | Project    
Factor-E | Morele oordeelsvorming voor pwj | Training    
Factor-E | Morele oordeelsvorming voor SMD | Training    
Factor-E | Orientatie op het werkveld | Cursus    
Factor-E | Pofessionalisering van de dak- en thuislozenzorg | Project    
Meisje in het gras
Morele oordeelsvorming voor SCW    
Omgaan met gedragsproblemen en stoornissen in de jeugdzorg
Omgaan met gedragsproblemen en stoornissen in de jeugdzorg | SAW niv. 4 | Project werkboek    
The Girl in the Grass    

G. Warmink

Omgaan met gedragsproblemen en stoornissen in de jeugdzorg
Omgaan met gedragsproblemen en stoornissen in de jeugdzorg | SAW niv. 4 | Project werkboek    

NUR Codes (sub)

180 Gezondheidsvakken, lichamelijke oefening en verzorgingsvakken algemeen

Outdoor Animator    
Outdoor Animator    
Zwemmen    
Aan de slag als helpende welzijn | WZ201, WZ202, WZ203    
Management Begrippenlijst Nemas    
Tien kerntaken voor de onderwijsassistent    
Begeleiding onderwijsprocessen | OA 4.60    
Tennis    
BPV-opdrachtenboek onderwijsassistent | OA 4.58 t/m 4.62    
Basiskennis Management    
Basisonderwijs | WZ 316    
Sociale Vaardigheden | WZ 302    
Had ik maar een voorbeeld    
Woonbegeleiding | WZ 410    
Didactische Ondersteuning | OA 4.61    
Individu & samenleving | WZ 204    
Mens, arbeid en samenleving | WZ 305    
Methodische Vaardigheden I | WZ 301    
Methodische Vaardigheden II | WZ 401    
Samenwerken, organiseren en coordineren | SB 404 405 406    
Sociale vaardigheden en Sport en gedrag | SB 302    
Het Grote Vaardigheden Boek    
Pedagogiek voor de onderwijsassistent | kenmerken van de leerling OA4    
Didactiek voor de onderwijsassistent | OA4    
Client en omgeving    
Methodisch begeleiden    
Communicatie en organisatie | medewerker maatschappelijke zorg en pedagogisch werker SAW 3    
Helpende zorg & welzijn | Niveau 2    
Professionaliteit & kwaliteitszorg | WZ 304
Begeleiden | 3 SPW WZ 309    
Maatschappelijke Zorg | SAW 3    
Sociaal-Maatschappelijke dienstverlening | SAW 4    
Sociaal-Cultureel Werk | SAW 4    
Sport- en bewegingsbegeleider | SB 2    
De sportleider als lesgever | SB 3 & 4    
De sportleider als begeleider | SB 3 & 4    
De sportleider als trainer-coach | SB 3 & 4    
De sportleider als organisator en SB-functionaris | SB 3&4    
BOS-medewerker | SB 4    
Bewegingsagoog | SB 4    
Operationeel sport- en bewegingsmanager | SB 4    
Leren, loopbaan en burgerschap | 1-2    
Leren, loopbaan en burgerschap | 3-4    
An de slag als zorghulp | Niveau 1    
SB-projecten coordineren | SB4    
Didactiek voor de onderwijsassistent
Pedagogiek voor de Onderwijsassistent    
Communicatie en organisatie voor de onderwijsassistent    
Helpende Zorg & Welzijn | Niveau 2    
Lesgeven | niveau 3    

Imprints

Edu'Actief

Kennis bedrijfsadministratie    
Tendens | 15 Werken in het bank- en verzekeringswezen    
Factor-E | Helpende 1
Teleco | tekeningen Timmerindustrie 2010    
Omgaan met agressie
Tendens HTRV | Bakkerij | Werkboek
Tendens | mbo gastvrouw | instructie-/werkboek    
Factor-E Helpende
Tendens administratie | Deel 1 | Instructie-/werkboek    
Elementaire kennis bedrijfseconomie | Basisdeel | Werkboek    
Kennis Bedrijfsadministratie | Profieldeel | Werkboek    
Reader fiscaal | 2016    
Tendens administratie | Afdeling facturering | Instructie-/werkboek    
Tendens Examenkatern | Handel en administratie | Examenkatern instructie-/werkboek dl. 2
Tendens HTRV | Horeca | Werkboek sociale hygiëne en bedrijfsformules
Tendens | Horeca en bakkerij | Werkboek    
Factor-E Helpende | Bevat beroepstaak 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, en 16    
FleXX Edu4All | 1 werken in de grafimedia
Tendens afdeling Receptie
Tendens afdeling Crediteurenadministratie | Administratie | instructie-/werkboek 1    
Tedens | Administratie afdeling magazijn en expeditie    
Werken als commercieel medewerker binnendienst | leerjaar 3/4
Werken in een sportcentrum | leerjaar 3/4 | Projectboek 18
Factor-E | Helpende | Beroepstaak 7
Factor-E | Helpende | Beroepstaak 1
Het verschijnsel toersime    
Tendens HTRV | Leerjaar 4: Bakkerij    
Transfer verkoper reizen Just4U
Verdeelkaartjes
Tendens administratie afdeling inkoop    
Tendens afdeling Magazijn en expeditie
Tendens thema Materialenleer | Handel en verkoop | instructi-/werkboek 2    
Beroepstaken meubelmaken niveau 2
Hotel inc.
Rule en grow | Docentenblok    
Tendens afdeling verkoop
Tendens afdeling Magazijn en Expeditie
Tendens HTRV | Horeca | Werkboek verblijf
FleXX Edu4All
Hotel Inc. | oriëntatie op branche en beroep | instructie/werkboek
Handhaver toezicht en veiligheid    
Tendens | Partie koude voorgerechten goe 1 goe 2 | partie-werkboek mbo koksopleiding    
Tendens administratie afdeling inkoop    
Tendens handel en verkoop | Thema kassa | instructie-/werkboek    
Tendens Examenkatern | Handel en administratie | instructie-/werkboek 2    
De was verzorgen | Helpende | Beroepstaak 5    
Tendens boekhoudbijlage | Handel en verkoop | instructie-/werkboek dl 2    
Tendens | Partie Mbo koksopleiding garnituren goe 6, goe 7 | partie-werkboek    
Tendens GHV | Orientatiemodule | instructie-/werkboek
Tendens GHV | Verblijf | instructie-/werkboek mbo-opleiding gastheer/gastvrouw    

Oraganisaties

ROC Mondriaan

Communicatietechnieken voor onderhandelen en vergaderen    
Factor E | saw niv 4 | Cursus werkboek
Factor E | saw niv 4 | Training werkboek
Factor-E    
Factor-E | Activiteiten ontwikkelen | Cursus    
Factor-E | Begeleiden van adolescenten | Cursus    
Factor-E | Drama en verhalen | Training    
Factor-E | Gouden momenten, VVE | Training    
Factor-E | Het dienstverleningsplan | Cursus    
Factor-E | Kinderen gezond en ziek | Cursus    
Factor-E | Kunstzinnige oriëntatie en beweginsonderwijs | Training werkboek
Factor-E | Leiding geven in de kinderopvang, het aansturen van medewerkers | Training    
Factor-E | Ontwikkelingspaychologie dl. 4 puber en adolescent | Cursus    
Factor-E | Opvoeden en opgroeien in de buurt | Cursus    
Factor-E | Pedagoschie stromingen | Project    
Factor-E | Plan van aanpak voor zelfredzaamheid | Cursus    
Factor-E | Religies in de week | Project    
Factor-E | SAW niv. 4 | Training werkboek
Factor-E | SAW niveau 3 en 4 | Cursus werkboek    
Factor-E | Spel en spelontwikkeling | Cursus    
Factor-E | Spelontwikkeling stimuleren | Cursus    
Factor-E | Werken in een team: vergaderen en evalueren voor SMD | Training    
Factor-E Ouderbetrokkenheid en opvoedondersteuning    
Gezondheid, ziekte en besmetting    
Kennismaking met jeugdzorg
Morele oordeelsvorming voor SCW    
Omgaan met gedragsproblemen en stoornissen in de jeugdzorg
Omgaan met gedragsproblemen en stoornissen in de jeugdzorg | SAW niv. 4 | Project werkboek    
Omgaan met lichamelijkheid, intimiteit en seksualiteit in de kinderopvang | Cursus    
werken in een team voor MZ | SAW niv. 3/4 | Training werkboek