dit werk kent de volgende uitvoeringen
Hardback
ISBN9789055944354
verschijningsdatum24/10/2014
verschijningsdatum24/10/2014
Social media domineren in toenemende mate ons leven.
Zowel zakelijk als privé. Maar, halen we wel het maximale uit het sociale web?
In dit boek analyseert Jeroen Bertrams hoe en waarom mensen en bedrijven social media gebruiken en voor welke uitdagingen ze staan. Bedrijven slagen er nauwelijks in succes te boeken en jagen de verkeerde doelen na. Updates worden amper gelezen en fans blijken weinig waard. En: adverteren op netwerken blijkt lastig en vaak onrendabel. Mensen hebben moeite met het beheersen van netwerken, lijden aan een 'like'-verslaving, worden overspoeld met berichten en advertenties en zien hun netwerk vervuilen.
De auteur beschrijft op heldere wijze hoe mensen en bedrijven weer de controle kunnen krijgen. Zodat mensen social media optimaal benutten en weer plezier beleven aan online netwerken. Zodat bedrijven in staat zijn om een echte band op te bouwen met waardevolle volgers en op gezonde wijze rendement kunnen behalen op hun investeringen. Stap voor stap leert de lezer met concrete voorbeelden hoe het 'monster' social media is te bedwingen.
De auteur schreef eerder zeven boeken, waaronder de bestseller Social media expert in een week. Als expert is hij geregeld te gast bij RTL Nieuws, TROS Radar, Nieuwsuur, BNR Nieuwsradio, en 3FM.