dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789462152618
verschijningsdatum01/12/2014
verschijningsdatum01/12/2014
Personen
Inge Beckers
Diana Russo
De Pizza-organisatie
DE IMPACT VAN SOCIALE MEDIA OP ORGANISATIES - EN HR IN HET BIJZONDER - IS GROOT. ORGANISATIES WAARBIJ SOCIALE MEDIA EEN GEÏNTEGREERD ONDERDEEL VAN DE WERKZAAMHEDEN ZIJN, MAKEN HET VERSCHIL. ZIJ WETEN ZICH OP DUURZAME WIJZE TE ONDERSCHEIDEN EN ZICH TIJDIG AAN TE PASSEN AAN DE VERANDERENDE OMGEVING. HR & SOCIAL MEDIA IS HET EERSTE BOEK DAT LAAT ZIEN WAT DE ROL VAN HR HIERIN IS EN HOE BELANGRIJK DEZE ROL IS.
Zodra organisaties 'iets' met sociale media gaan doen, krijgen zij te maken met een organisatie- en gedragsverandering en een essentieel andere manier van communiceren, samenwerken en organiseren. Organisaties die sociale media
succesvol inzetten, vertalen de essentie ervan door in de manier waarop zij
werken. HR speelt hierbij een belangrijke rol als gebruiker van sociale media, business partner en change agent.
HR & social media is voor HR-professionals, managers, studenten en andere
geïnteresseerden die zich willen verdiepen in hoe je met sociale media een
organisatie kunt verrijken. Het boek reikt handvatten aan als het gaat om waar te beginnen, hoe te implementeren en welke rol HR kan vervullen. Het uitgangspunt is de waarom-vraag: waarom zet je organisatie social media in?
De vele praktische voorbeelden over nut en toepasbaarheid, adviezen en tips
maken het een onmisbaar naslagwerk en inspiratiebron!