dit werk kent de volgende uitvoeringen
Hardback
ISBN9789082126068
verschijningsdatum22/11/2019
verschijningsdatum22/11/2019
Zie je door de augmented funnel soms het hyper reality e-profile niet meer? Vreesch niet, want hulp is nabij. In de vorm van dit boek, om precies te zijn. Gewoon old school op papier, want hoe eerder we van al die ongemakkelijke natuur verlost zijn (kudos, Bolsonaro, jij visionaire rakker!), hoe sneller we datacenters kunnen bijprikken. Die zijn hard nodig, want hoewel we in de slaapkamer (nog) wel eens physical willen worden, zijn we stiekem geëvolueerd naar digital beings. Ik ben online. Dus ik besta. En denken zelf? Dat proces outsourcen we aan welopgevoede algoritmen die inmiddels veel eerder en beter weten waar we op welk moment behoefte aan hebben. ‘Bedankt voor die blumen’, brein! En bedankt, digitale marketeers dat jullie ons leven elke dag een beetje leuker en makkelijker maken. Hoe ook jij je tot zo’n alom geliefde digitale marketeer kunt ontwikkelen, ontdek je in Digitale Marketing en Commerce, de happy slapping academische digitale marketingbijbel. De data vliegt je om de oren! Naast usual suspects als eWOM, reviews en ratings, businessmodellen en personalisatie, zoomt deze editie in op huidige en (durf ik het aan? jazeker!) toekomstige marketing en commerce trends. Augmented reality, influencer marketing, blockchain, crypto, e-profiling, branded apps, kanaalmigratie, hyper reality, deep learning, nano payments en digitale kennisfusie? Dit boek behandelt topics waar zelfs Iraanse kernfusie-experts een spontane brain meltdown van krijgen. En ja, alle inzichten worden met rauwe data en onbespoten wetenschappelijke feiten onderbouwd – het boek bevat ruim 200 grafieken en modellen. Die voor de leuk (lering ende vermaeck!) worden afgewisseld met beetgare succes- en faalverhalen. Happen maar!