dit werk kent de volgende uitvoeringen
verschijningsdatum15/06/2019
verschijningsdatum28/05/2019
Het aanbod van seminars, congressen, concerten, theatervoorstellingen en andere events is overweldigend. De strijd om de bezoeker is moordend. Events met grote namen zijn doorgaans snel uitverkocht, maar hoe krijg je een zaal vol als je je als organisator richt op een minder groot publiek of een specifiek thema? Wat als je kampt met een te lage bezettingsgraad en de zaal op z'n best halfvol is ondanks alle goedbedoelde marketinginspanningen?
Dit boek gaat over 'butts in seats', over de kunst om stoelen te verkopen én tegen de beste prijs. Hans Groen, voormalig directeur van Focus Conferences deelt zijn succesformule. Alle factoren die van invloed zijn komen aan bod: van de programmering, het spelen met de prijs, de keuze voor de sprekers, maar ook een briljant idee, de juiste locatie en uitstekende promotie. Vanaf nu dus nooit meer een excuus voor een lege zaal!
- Voor alle organisatoren die zalen vol willen krijgen, van conferentiezalen tot theaters en bioscopen tot popzalen en zelfs kerken.
- Met cases van o.a. Soldaat van Oranje - De Musical, het seminar MBA in één dag, de musical De Marathon, de Johan Cruijfseminars, TEDx, André Rieu en een kijkje achter de schermen van het Forward Thinking Leadership Seminar met president Obama.
- Boordevol tips van vele deskundigen uit de wereld van fillm, theater, pop en seminars.
www.volle-zalen.nl
Trefwoorden: Events organisator publiek zaal stoelen marketing Hans Groen handleiding