Een krachtig model om alle digitale kanalen optimaal in te zetten voor je bedrijf De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont precies hoe ver je staat in je digitale marketing en communicatie, en welke stappen je kunt nemen om het volgende niveau te bereiken. 'Dit is een boek dat zonder omwegen de essentie van digitale marketing uit de doeken doet. Complexe zaken in weinig woorden eenvoudig uitleggen is weinigen gegeven. Bert doet het. #helder #strak' Tom Van de Cruys - CEO Lampiris 'Dit boek is een fantastische bron voor elke ondernemer en zelfstandige om te begrijpen waarom iedereen vandaag online kan en moet zijn. Zowel een start-up met wereldwijde ambities, een bloeiend lokaal familiebedrijf, als de bakker om de hoek zullen de vruchten dragen van het praktische advies in dit boek.' Julien Blanchez - Group Marketing Manager Google 'Consumenten worden steeds meer beïnvloed door een brede waaier aan digitale kanalen. Dit boek is een handige leidraad om de rol en relevantie van deze nieuwe media te toetsen aan je marketingobjectieven. Een aanrader, zowel voor de student als de ervaren marketer.' Karel Demeester - Associate Director Digital, Coca-Cola Enterprises 'Ook voor kleine en middelgrote ondernemingen en vrije beroepen bieden de nieuwe media haalbare en betaalbare mogelijkheden. Een goed advies en een praktische begeleiding op maat van het bedrijf blijven van groot belang om deze nieuwe mogelijkheden zo doeltreffend mogelijk in te zetten. Dit boek is daartoe een uitstekende wegwijzer.' Karel Van Eetvelt - Gedelegeerd bestuurder UNIZO, de Unie van Zelfstandige Ondernemers 'In dit boek maakt Bert Van Wassenhove de vele uitdagingen van de nieuwe media begrijpelijk en toepasbaar. Met concrete aanbevelingen voor marketeers en ondernemers beschrijft hij hoe efficiënt om te gaan met nieuwe media in de dagelijkse praktijk.' Jo Caudron, auteur van Media Morgen & Founding Partner DearMedia