dit werk kent de volgende uitvoeringen
Paperback
ISBN9789081856201
verschijningsdatum31/01/2012
verschijningsdatum31/01/2012
Succesvol ondernemen. Welke ondernemer wil niet weten hoe je dat doet?
Deze vraag heeft geleid tot een onderzoek bij 100 succesvolle topondernemers: wat doen zij om succesvol te zijn? Zelfs in een markt die door economische omstandigheden in zwaar weer verkeert. Uiteindelijk blijkt deze zoektocht naar succes terug te leiden naar alom bekende en oeroude principes: je oogst wat je zaait, wie goed doet goed ontmoet en een glimlach opent alle deuren.
in dit boek wordt je als lezer meegenomen in de lessen van de 100 topondernemers. Door de schrijfstijl van de schrijver wordt je meegezogen in de lessen van succes. Waar het uiteindelijk op neer komt: onder elke vakman schuilt ten eerste een mens. Een mens die voortdurend (onbewust en bewust) gedachten heeft.
Wij zijn in staat om met onze gedachten onze emoties en gevoelens te beïnvloeden. En daarmee hebben wij als mens invloed op de mensen om ons heen. Vanuit de wijsheid 'soort zoekt soort' omring jij jezelf met positief gelijkgestemden en daarmee ben je in staat om die dingen naar je toe te trekken waarvan je altijd al hebt gedroomd.
In dit boek neemt de schrijver je mee in de verschillende rollen van een ondernemer: als mens, als verkoper, als dienstverlener, als baas en leider van de onderneming en last but not least als ondernemer. Welke lessen moet je doen om succesvol te zijn in die verschillende rollen? Welke lessen geven je als ondernemer de energie om er elke dag weer vol voor te gaan? Welke lessen maken dat je als ondernemer succesvol bent: als mens en als eindverantwoordelijke voor een onderneming waar uiteindelijk ook geld verdient moet worden.