dit werk kent de volgende uitvoeringen
Hardback
ISBN9789090310527
verschijningsdatum19/06/2018
verschijningsdatum19/06/2018
LIVE! Bereik maximale impact met je evenement Hoe zorg je ervoor dat een kostbaar evenement niet alleen leuk is, maar ook echt iets teweegbrengt? Waarom werkt het één niet en het ander wel? LIVE! beantwoordt deze vragen door originele uitstapjes te maken naar verre volkeren, een ‘biologische bril’ op te zetten én door de nieuwste marketinginzichten te gebruiken. Dr. Danielle Braun, corporate antropoloog, en prof. dr. Ed Peelen, bijzonder hoogleraar content marketing, leverden een bijdrage aan het boek. De initiatiefnemer van dit boek, D&B Eventmarketing, staat dagelijks met de ‘voeten in de modder’ en dat levert mooie voorbeelden op. Daarnaast vertellen diverse opdrachtgevers over de impact van hun events in de praktijk. Voor wie? Dit boek is een must voor elke CEO of bestuurder die zijn evenement naar een next level wil brengen. Ook interessant is het voor marketing-, communicatie-, eventmanagers én studenten. Het boek geeft inzicht in hoe je meer kunt halen uit business to business events voor klanten en prospects of interne evenementen zoals fusiebijeenkomsten of jubileumevents. Evenementen zijn live. Daarmee zijn ze de puurste vorm van communicatie. Mooie evenementen prikkelen alle zintuigen, zijn face-to-face en bieden directe interactie. Daar kan geen telefoon of beeldscherm tegenop. Het is de chemie van live communicatie die mensen verbindt. Dat zorgt ervoor dat de boodschap van het hoofd naar het hart gaat. Steeds meer organisaties ontdekken de kracht van live. Mensen raken met commercials, sponsoring, nieuwsbrieven of advertentiecampagnes is tegenwoordig een grote uitdaging. De meeste reclameboodschappen blijven niet hangen tussen de oren. Echt contact werkt juist wel en daarom organiseren bedrijven vaker evenementen. Events worden steeds meer ingezet om strategische doelen van organisaties te bereiken. Jubilea zijn bijvoorbeeld niet alleen momenten om terug te kijken, maar worden nu vooral ingezet als springplank voor verdere ambities. Kortom, er is meer aandacht en geld voor evenementen. Gelukkig zien intussen veel CEO’s en bestuurders de magische kracht die evenementen bieden voor hun bedrijf. Zij realiseren zich dat deze een solide basis vormen voor de strategie van hun organisatie. Met evenementen kunnen bedrijven zelfs mensen bereiken die er niet fysiek bij zijn. De impact voor en na evenementen is dan ook goud waard. Dit boek barst van de inspiratie voor krachtige evenementen die je organisatie verder brengen. Hopelijk zeg je na het lezen van dit boek: ‘Ik leef voor LIVE!’