Werken

Factor-E | Bejegening jeugdige clienten | Cursus    
Factor-E | Creeer een veilig seksueel klimaat | Cursus    
Factor-E | Filosofie voor SMD | Cursus    
Factor-E | Juridische vraagstukken | Cursus    
Factor-E | Kind in de knel | Cursus    
Factor-E | Opvallend gedrag | Cursus    
Factor-E | Pedagogen en beleid | Cursus    
Factor-E | PR en communicatiemiddelen | Training    
Factor-E | Schuldhulpverlening | Cursus    
Factor-E | Sociale kaart | Cursus    
Ruimtevaart    
Sociale kaart voor PWJ    

Reeksen

Factor-E

Activiteit organiseren
Activiteitenprogramma en zinvolle dagbesteding    
Actuele ontwikkelingen MZ
ADL en zelfredzaamheid
Afstemming en samenwerking    
Anatomie en fysiologie 2
Anatomie en fysiologie 3
Anatomie en fysiologie 4
Anatomie en pathologie deel 1-2
Anatomie, fysiologie en pathologie | Deel 1 2018-2019    
Autistisch spectrum
Begeleiden
Begeleiden bij belangrijke levensgebeurtenissen
Begeleiden bij dagbesteding | SAW Niveau 3/4 | Cursus werkboek    
Begeleiden bij educatieve activiteiten | SAW niv. 4 | Training werkboek    
Begeleiden bij het beheren van geld
Begeleiden en zorg in de thuiszorg en ambulant
Begeleiden en zorgen in kleinschalig wonen
Begeleiden en zorgen intramuraal
Begeleiden in de driehoek
Begeleiden in een woonvorm    
Begeleiden van clienten bij het beheren van geld    
Begeleiden van seksualiteit
Begeleiden van zelfredzaamheid op maatschappelijk gebied
Begeleiding collega's en stagiaires
Begeleiding vrijwilligers en mantelzorgers
Begeleidingsmethodieken voor MZ | Saw niv. 3 en 4 | Training werkboek    
Beheertaken uitvoeren
Belangrijke levensgebeurtenissen | SAW niv.4 | Project werkboek    
Beroepsethiek MZ/VZ    
Bijdrage leveren aan het ondersteuningsplan | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
BMC vaardigheden gericht op dagbesteding | 4    
BMC vaardigheden gericht op dagbesteding deel 1 (creatief)
BMC vaardigheden gericht op dagbesteding deel 2 (sport en spel)
BMC vaardigheden gericht op dagbesteding deel 3 (muziek en drama)
BPV 2
BPV 3
BPV GPM4KO    
BPV helpende    
Cateringwerkzaamheden uitvoeren    
Chronisch zieke en oudere cliënten
Coachend begeleiden
Coachend begeleiden en sociaal activeren | saw niv 3 en 4 | Cursus werkboek    
Communicatietechnieken voor onderhandelen en vergaderen    
Communiceren met begrip    
Dagbesteding, methodisch werken | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
De was verzorgen | Helpende | Beroepstaak 5    
Deskundigheidsbevordering
Diversiteit
Doelgroepanalyse en sociale kaart
Dubbele diagnose
E-health en domotica | 2018-2019    
EHBO
EHBO | Deel 1 voor MZ    
Evalueren en rapporteren | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Factor E | Training onderzoeksvaardigheden    
Factor-E Ouderbetrokkenheid en opvoedondersteuning    
Familie en wettelijk vertegenwoordiging
Financien en administratie | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Gebruik van ruimtes, faciliteiten en materialen    
Gegevens verzamelen, observeren
Gesprekken voeren met cliënten SW
Gesprekstechnieken voor MZ | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Geven van ADL- trainingen
Gezin in beeld
Gezond leven en eten
Groepsdynamica
Groepsklimaat
Het uiterlijk verzorgen    
Het vaststellen van de gezondheidstoestand
Huishoudelijk werkzaamheden | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Huishoudelijke taken & inrichten van de ruimte
Integratie van de doelgroep in de wijk
Interculturele communicatie
Interdisciplinair samenwerken
Interventies in de groep voor SCW en PWJ
Intervisie en socratisch gesprek | gesprek niv. 3/4    
Juridische vraagstukken voor SMD
Kennismaken met het werkveld Dienstverlening    
Ketenzorg
Kinderen met leerproblemen en belemmerend (leer)gedrag    
Kinderen met speciale begeleidingsbehoefte
Kinderparticipatie | Pedagogisch werk studiejaar 2018-2019    
Kinderziektes en medicatie
Kwaliteitszorg voor MZ    
Leren kun je leren
Levensboek | 2018-2019    
Lichamelijk en zintuigelijk gehandicapten
Lichte verstandelijke beperkingen
Medicatie    
Meervoudig complex gehandicapten
Methodisch verzamelen van informatie
Moeilijk verstaanbaar gedrag
Mogelijkheden sociale voorzieningen
Morele oordeelsvorming voor SCW    
Multicultureel event    
Netwerk versterken
Observeren en rapporteren    
Omgaan met conflicten en agressie | 2018-2019    
Omgaan met gedragsproblemen en stoornissen in de jeugdzorg | SAW niv. 4 | Project werkboek    
Omgaan met lichamelijkheid en intimiteit
Omgaan met pesten en andere ingrijpende gebeurtenissen
Ondernemerschap in welzijnswerk
Ondersteunen bij het bereiden van maaltijd en eten | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Onderwijs/VVE 1
Onderwijs/VVE 2 activerende leeromgeving
Onderwijs/VVE 3 Onderwijsvisies en pedagogen
Onderwijs/VVE 4 interactivaardigheiden
Online werken met Office 365
Ontwikkelen van een activiteitenprogramma/ themaweek
Ontwikkeling in het beroep    
Ontwikkeling van het beroepsuitoefening en kwaliteitszorg | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Ontwikkelingspsychologie | 1
Ontwikkelingspsychologie | 2
Ontwikkelingspsychologie | 3
Ontwikkelingspsychologie | 3 Van kleuter tot schoolkind    
Ontwikkelingspsychologie | Deel 4 puber en adolescent    
Ontwikkelingspsychologie voor MZ | basisdeel maatschappelijke zorg 2018-2019    
Ontwikkelingspsychologie voor SCW en PWJ    
Ontwikkelingspsychologie voor SMD
Ontwikkelingspsychologie voor SW
Opkomen voor de belangen van je cliënt
Opstellen ondersteuningsplan
Opvoeden
Opvoeden zonder vooroordelen
Opvoedingsproblemen
Organisatie van werkzaamheden    
Organiseer een netwerkbijeenkomst
Oriëntatie op de dienstverlening in de GGZ
Oriëntatie op de dienstverlening in de GHZ
Oriëntatie op de dienstverlening in de VVT
Oriëntatie op doelgroepen MZ
Oriëntatie op werkveld
Ouderenzorg
Persoonlijke verzorging    
Persoonlijke zorg en ADL | Profiel helpende zorg en welzijn | Profieldeel    
Plan van aanpak volgens sociaal competentiemodel    
Preventieactiviteiten en rehabilitatie voor de doelgroep | SAW niv. 3 en 4 | Cursus werkboek    
Problemen in de wijk
Professionalisering van de dak- en thuislozenzorg
Professioneel samenwerken
Projectplan
Protocollen verpleegtechnische vaardigheden voor PBGZ    
Psychiatrische aandoeningen
Registreren en rapporteren (ROM)
Rehabiliteit en herstel
Revalidatie
Risico analyse maken
Signaleren van sociale problemen en huiselijk geweld
Sociale kaart voor PWJ    
Sociale veiligheid ( pesten, mishandeling, grensoverschrijdend gedrag)
Solliciteren met kennis van de arbeidsmarkt    
Stoornissen en het gezin
Syndromen
Taalontwikkeling
Talentherkenning
Uitscheiding en monsters
Uitvoeren van activiteiten | Profiel medewerker sport en recreatie | Profieldeel
Uitvoeren van een intakeprocedure
Verandering & palliatieve terminale zorg
Verdieping doelgroepen
Verdieping doelgroepen | saw niv 3 en 4 | Cursus werkboek    
Verdieping functioneren doelgroepen    
Verhalen vertellen met poppen
Verslaving
Verslavingszorg
Verstandelijk gehandicapten
Voeding, Inkoop en Administratie    
Voorbereiden op de BPV    
Voorlezen en jeugdboeken
Voorlichting advies instructie
Voorlichting en belangenbehartiging    
Voorlichting geven    
Vrouwenopvang
Wat te doen met oud en nieuw    
Werken aan eigen deskundigheid    
Werken aan het bevorderen en bewaken van kwaliteitszorg
werken in een team voor MZ | SAW niv. 3/4 | Training werkboek    
Werken met ervaringsdeskundigen
Werken volgens de methodische cyclus
Wet- en regelgeving    
Zakelijk communiceren
Zorgtaken volgens protocol | SAW niv. 3/4 | Training werkboek    

Ooggetuigen

De Eerste Wereldoorlog    
De middeleeuwen    
De olympische spelen    
De Titanic    
Dieren    
Dinosauriërs    
Haaien    
Het menselijk lichaam    
Het oude Griekenland    
Het weer    
Kastelen    
Klimaatverandering    
Menselijk lichaam
Paarden
Paarden    
Ruimtevaart    
Sport    
Treinen    
Vikings    
Voetbal    
Wereldwonderen
Wetenschap