dit werk kent de volgende uitvoeringen

Paperback
Factor-E

Personen

Daphne de Fockert

Competentievergrotend begeleidingsplan    
Factor-E | Begeleiden volgens het sociaal-competentiemodel | Cursus    
Factor-E | Ondersteuning ontwikkelingstaken | Cursus    
Factor-E | Ontwikkelingspsychologie voor MZ en SMD | Cursus    
Factor-E
Factor-E | Ontwikkelingspsychologie voor OA en PW3 | Cursus    
Factor-E | Opvoeden zonder vooroordelen | Training    
Ontwikkelingspsychologie voor SCW en PWJ    

Theo-Henk Streng

De nalatenschap
Dochter van de onderwereld    
DoodEng    
Factor E | Taalontwikkeling en taalstimulering | Cursus    
Factor-E | De veilige groep, sociaal vaardig voor midden- en bovenbouw | Cursus    
Factor-E | Interventies in de groep voor MZ | Cursus    
Factor-E | Klassenmanagement en een veilige leeromgeving | Training    
Factor-E | Natuurbeleving en techniek voor OA en PWKO | Training    
Factor-E | Ontwikkelingspsychologie voor MZ en SMD | Cursus    
Factor-E
Factor-E | Ontwikkelingspsychologie voor OA en PW3 | Cursus    
Factor-E | Orientatie op jezelf en de wereld ruimte | Training    
Factor-E | Orientatie op jezelf en de wereld, techniek | Training    
Factor-E | Spelen met kinderen 1: Speel-goed | Training    
Interventies in de groep voor SCW en PWJ
Ontwikkelingspsychologie voor SCW en PWJ    
Rovers overvallen    
Stil zijn als de slangen bijten    
Toen kwamen de rebellen    
Uitgebroken
Verraad in Rio    
Waar verstop ik het lijk    
Zwijgen is beter
Zwijgen is beter    

NUR Codes (sub)

180 Gezondheidsvakken, lichamelijke oefening en verzorgingsvakken algemeen

Outdoor Animator    
Outdoor Animator    
Zwemmen    
Aan de slag als helpende welzijn | WZ201, WZ202, WZ203    
Management Begrippenlijst Nemas    
Tien kerntaken voor de onderwijsassistent    
Begeleiding onderwijsprocessen | OA 4.60    
Tennis    
BPV-opdrachtenboek onderwijsassistent | OA 4.58 t/m 4.62    
Basiskennis Management    
Basisonderwijs | WZ 316    
Sociale Vaardigheden | WZ 302    
Had ik maar een voorbeeld    
Woonbegeleiding | WZ 410    
Didactische Ondersteuning | OA 4.61    
Individu & samenleving | WZ 204    
Mens, arbeid en samenleving | WZ 305    
Methodische Vaardigheden I | WZ 301    
Methodische Vaardigheden II | WZ 401    
Samenwerken, organiseren en coordineren | SB 404 405 406    
Sociale vaardigheden en Sport en gedrag | SB 302    
Het Grote Vaardigheden Boek    
Pedagogiek voor de onderwijsassistent | kenmerken van de leerling OA4    
Didactiek voor de onderwijsassistent | OA4    
Client en omgeving    
Methodisch begeleiden    
Communicatie en organisatie | medewerker maatschappelijke zorg en pedagogisch werker SAW 3    
Helpende zorg & welzijn | Niveau 2    
Professionaliteit & kwaliteitszorg | WZ 304
Begeleiden | 3 SPW WZ 309    
Maatschappelijke Zorg | SAW 3    
Sociaal-Maatschappelijke dienstverlening | SAW 4    
Sociaal-Cultureel Werk | SAW 4    
Sport- en bewegingsbegeleider | SB 2    
De sportleider als lesgever | SB 3 & 4    
De sportleider als begeleider | SB 3 & 4    
De sportleider als trainer-coach | SB 3 & 4    
De sportleider als organisator en SB-functionaris | SB 3&4    
BOS-medewerker | SB 4    
Bewegingsagoog | SB 4    
Operationeel sport- en bewegingsmanager | SB 4    
Leren, loopbaan en burgerschap | 1-2    
Leren, loopbaan en burgerschap | 3-4    
An de slag als zorghulp | Niveau 1    
SB-projecten coordineren | SB4    
Didactiek voor de onderwijsassistent
Pedagogiek voor de Onderwijsassistent    
Communicatie en organisatie voor de onderwijsassistent    
Helpende Zorg & Welzijn | Niveau 2    
Lesgeven | niveau 3