Werken

Krimp als uitdaging    
Psychologisering in tijden van globalisering    
Thoughts for the Times on Groups and Masses
Tussen de lijntjes    

Reeksen

Figures of the Unconscious

A dark trace    
A non-oedipal psychoanalysis?    
Deleuze and desire    
Deleuze and Psychoanalysis    
Dora, Hysteria and Gender    
Ferenczi Dialogues    
Grand hotel Abyss    
Nothing to It    
Origins and ends of the mind    
Sexuality and psychoanalysis    
Thoughts for the Times on Groups and Masses
Towards a political anthropology in the work of Gilles Deleuze    
Towards the Limits of Freudian Thinking    
Truth and Suffering    

Praktijkserie BasisschoolManagement

Aan de slag met passend onderwijs    
Aan de slag met passend onderwijs
Alles op een rij    
Andere schooltijden    
Andere schooltijden
Bekostiging en bedrijfsvoering onderwijs PO    
Beoordelingsgesprekken    
Betere opbrengsten met prestatiemanagement    
Contact met gescheiden ouders    
Contact met gescheiden ouders
De gelukkige directeur ?    
De weerbarstige praktijk van het motiveren    
Governance voor de schoolleider primair onderwijs    
Hoe doe ik wat in mijn schoolplan staat?    
Iedere leerkracht een professional    
Krimp als uitdaging    
Levensfasegericht personeelsbeleid in het basisonderwijs    
Liever stupid dan smart    
Liever stupid dan smart
Onderwijs wet- en regelgeving in de praktijk    
Praktijkserie Basisschoolmanagement | Functiemix: de baten en lasten    
Resultaat door verbinden    
Signaleren en handelen bij (vermoedens van) kindermishandeling in het PO    
Ziekteverzuim