persoon
Jan De Vos
Werken
Krimp als uitdaging
Psychologisering in tijden van globalisering
Thoughts for the Times on Groups and Masses
Tussen de lijntjes
Reeksen
Figures of the Unconscious
A dark trace
A non-oedipal psychoanalysis?
Deleuze and desire
Deleuze and Psychoanalysis
Dora, Hysteria and Gender
Ferenczi Dialogues
Grand hotel Abyss
Nothing to It
Origins and ends of the mind
Sexuality and psychoanalysis
Thoughts for the Times on Groups and Masses
Towards a political anthropology in the work of Gilles Deleuze
Towards the Limits of Freudian Thinking
Truth and Suffering
Praktijkserie BasisschoolManagement
Aan de slag met passend onderwijs
Aan de slag met passend onderwijs
Alles op een rij
Andere schooltijden
Andere schooltijden
Bekostiging en bedrijfsvoering onderwijs PO
Beoordelingsgesprekken
Beoordelingsgesprekken
Betere opbrengsten met prestatiemanagement
Contact met gescheiden ouders
Contact met gescheiden ouders
De gelukkige directeur ?
De weerbarstige praktijk van het motiveren
Governance voor de schoolleider primair onderwijs
Hoe doe ik wat in mijn schoolplan staat?
Iedere leerkracht een professional
Krimp als uitdaging
Levensfasegericht personeelsbeleid in het basisonderwijs
Liever stupid dan smart
Liever stupid dan smart
Onderwijs wet- en regelgeving in de praktijk
Praktijkserie Basisschoolmanagement | Functiemix: de baten en lasten
Resultaat door verbinden
Signaleren en handelen bij (vermoedens van) kindermishandeling in het PO
Ziekteverzuim
Uitgevers
Acco uitgeverij,
BORGERHOFF & LAMBERIGTS,
Universitaire Pers Leuven,
Wolters Kluwer Nederland B.V.