De handleiding voor memorabele sales resultaten Iedereen willen kopen. Prospects/klanten komen er voor bij je. En toch hebben ze er een hekel aan als ze het gevoel hebben dat er aan ze verkocht wordt. Hoe trek je klanten aan? Hoe hou je ze vast, en hoe verleid je ze om loyale klanten te worden? Red de Salestijger is geschreven voor iedereen die zich bewust is dat verkopen vandaag de dag niets meer en niets minder is dan het begeleiden van een aankoop. Mooie theorie. Maar HOE doe je dat dan? Hoe zet je verkopers (aankoopbegeleiders) in beweging zodat ze klanten helpen kopen, waardevoller worden voor klant, organisatie en zichzelf? Salestijgers worden bedreigd door 3 elementen Ineffectief management Laag rendement processen en procedures Belemmerend denken "ik kan alleen succesvol verkopen als....." Tevreden klanten zijn niet meer genoeg. Loyale klanten zijn het recept voor succes. Dat begint allemaal bij loyale medewerkers. Daarom is dit boek veel meer dan het zoveelste "Hoe verkoop ik" boek. Red de Salestijgers reikt je alle elementen aan (TEAM - ORGANISATIE - WERVING - TRAINING - VOORBEREIDING - COACHING - CASH/CIJFERS) dat nodig is voor memorabele verkoop contacten. Red de Salestijgers helpt managers om je mensen dag in dag uit te inspireren om meer uit hun potentieel te halen, het helpt verkopers met direct toepasbare technieken om meer rendement te halen uit elk klant contact. Red de Salestijger is volgens het vakblad salesmanagement het boek dat je MOET lezen.